arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱

دعوت به مناظره حسینی و بهمنی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بورس ارز نه تنها شفا دهنده اوضاع فعلی نیست، بلکه عوارض خطرناكی را نیز در پی دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از تین نیوز، محمدرضا سبزعلیپور- رئیس مرکز تجارت جهانی ایران، با بیان مطلب بالا افزود: دلیل و توجیه مناسبی برای راه اندازی بورس ارز ارائه نشده است، زیرا چنانچه خود دولت در بازار دخالت نکند، قطعاً نرخ واقعی دلار فاصله زیادی با نرخ فعلی بازار آزاد خواهد داشت.

وی با این ادعا كه هدف از راه اندازی بورس ارز افزایش دادن نرخ ارز مرجع به حدود 2000 تومان است، گفت: راه اندازی بورس ارز یعنی افزایش نرخ ارز مرجع، ولی توجیهی که برای راه اندازی بورس ارز عنوان شده، نوعی رد گم کنی است.

او خاطرنشان كرد: وجود بورس ارز را نه تنها کاری مفید و سودمند برای مردم و اقتصاد کشور نمی‌دانم، بلکه آن را تشکیلاتی نوظهور تلقی می‌کنم که ضرر آن بیش از سودش است. البته قاطعانه اعلام می‌کنم که چنین بورسی در ایران راه اندازی نخواهد شد.

دعوت به مناظره وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران ضمن اعلام آمادگی خود برای مناظره با وزیر اقتصاد و رئیس كل بانک مرکزی گفت: اتفاقات نگران کننده ای که طی ماهها و روزهای گذشته در عرصه اقتصادی کشور به‌ویژه در بازار ارز و سکه رخ داده، مردم را متأثر و نگران كرده است.

لکن به دلیل عدم مدیریت صحیح و به موقع وزیر اقتصاد و مسوولان محترم بانک مرکزی در جهت حفظ ارزش پول ملی و کنترل بازار سکه و ارز، عدم هماهنگی و رایزنی سریع بمنظور مقابله و بی اثر کردن فشارها و تحریمهای اقتصادی، عدم جلوگیری از رشد تورم و ... و همچنین به منظور مشخص شدن واقعیات برای مردم و صاحب نظران ضروری است كه مقامات اقتصادی دولت به‌ویژه مسوولان دخیل در مشکلات اخیر، جلسات و نشستهایی را بصورت علنی با صاحب نظران و کارشناسان برجسته اقتصادی برگزار كنند تا با مناظره رو در رو دلایل بروز مشکلات و راهکارههای مقابله با آن مشکلات مطرح شود که خود می‌تواند راهگشا در خروج از بحران باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
0
5
کو گوش شنوا ؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
2
2
آخر بهمنی بنده خدا چی کاره است؟
نظرات بینندگان