arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

رويانيان: بازيكنان و كادر فني مقصرند!/ نبود کریمی اصلاً تاثیری ندارد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد رويانيان معتقد است عدم حضور علي كريمي و كريم انصاري‌فرد در بازي پرسپوليس مقابل سپاهان تاثيري در شكست سرخپوشان نداشته است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شكست اين تيم مقابل سپاهان در نهمين هفته ليگ برتر اظهار كرد: ژوزه و كادرفني بايد درباره اين شكست پاسخگو باشند. من به استثناء نيلسون، جلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني و محمد قاضي، بقيه بازيكنان و كادرفني را 10 درصد جريمه مي‌كنم.
 
وي افزود: اين كار را مي‌كنم تا تيم از اين وضعيت خارج شود. ضرورت دارد كه در تيم ما به جوانان بها داده شود. يقين داشته باشيد كه كميته فني تشكيل مي‌شود و اقدامات بعدي براي خروج تيم از اين وضعيت انجام خواهد شد. من به خاطر اين شكست به ژوزه كارت زرد نشان مي‌دهم.
 
رويانيان كه بسيار ناراحت بود، در ادامه گفت: بازيكني كه يكي از بازيكنان گرانقيمت است، به قهوه‌خانه مي‌رود و قليان مي‌كشد و در تمرين‌ها هم خوب كار نمي‌كند، اين واقعا جاي تاسف دارد و يا فردي را در پرسپوليس مي‌بينيم كه تيم را به هم مي‌ريزد. آن چيزي كه مشخص است ريشه اصلي نتايج كنوني پرسپوليس در بازيكنان و كادرفني تيم است و آنها مقصرند.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه بعضي از كارشناسان پس از خط خوردن علي كريمي از ليست 18 نفره پرسپوليس معتقد بودند كه عدم حضور او مي‌تواند به ضرر سرخپوشان تمام شود گفت: ما در بازي‌هاي گذشته هم وقتي علي كريمي و كريم انصاري‌فرد را در تركيب داشتيم، چند بار در خانه خودمان به تيم‌هاي ضعيف باختيم اما امشب با سپاهان بازي داشتيم كه قهرمان ليگ بود و حتي در خانه حريف بازي مي‌كرديم. به نظر من اين موضوع هيچ تاثيري در نتيجه بازي نداشت.
 
مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: ما سال گذشته هم با حضور علي كريمي چند بار با چهار گل بازي‌ها را واگذار كرديم. تيم ملي هم در لبنان با وجود كريمي و انصاري‌فرد باخت. بايد هرطور شده مشكل تيم را حل كنيم.
نظرات بینندگان