arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

آیا چمران گزینه انتخاباتی پایداری است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جبهه پايداري گفت: جبهه پايداري به جمع‌بندي براي ورود به مصاديق نرسيده است و فعلا درگير تعيين دبير‌کل و سخنگو است.

محمدجواد ابطحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره حمايت جبهه پايداري انقلاب اسلامي از کانديداتوري چمران اظهار داشت: جبهه پايداري به جمع‌بندي براي ورود به مصاديق نرسيده است و فعلا درگير تعيين دبير‌کل و سخنگوي جبهه و همچنين راه‌اندازي مراکز شهرستان‌ها و استان‌ها در دو ما آتي است.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در ارزيابي کانديداتوري احتمالي مهدي چمران عنوان کرد: مهدي چمران فرد متدين و معتمدي است که در سمت رئيس شوراي شهر تهران کارنامه خوبي از خود بر جاي گذاشته است و من شخصا شاهد حضور مستمر وي در کميسيون شوراها  و  پيگيري مسائل مربوط به شوراها بوده‌ام.

وي با بيان اينکه چمران مي‌تواند مشاور خوبي براي روساي جمهور باشد، اظهار داشت: وي يکي از با اخلاق‌ترين سياستمداران فعلي ما است.

وي در تصريح گزينش کانديداها براي انتخابات توسط جبهه پايداري عنوان کرد: جبهه پايداري بر مبناي اصولي و معيارهاي شناحته شده اصولگرايي افراد و کانديداهاي انتخابات را گزينش مي‌کند.

عضو جبهه پايداري توانمندي، علاقه، تعهد به اصولگرايي و مقبوليت اجتماعي در افراد را از جمله شاخص‌هاي مهم اين جبهه براي حمايت در انتخابات رياست جمهوري دانست و ادامه داد: براساس اصول ذکر شده افراد مورد حمايت جبهه پايداري قرار مي‌گيرند.

وي با تکذيب حمايت جبهه پايداري از گزينه اي که صرفا مربوط به دولت باشد، يادآور شد: هر فردي از هر گروهي که با معيارهاي ما هم خواني داشته باشد مورد حمايت قرار خواهد گرفت.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري خاطر نشان کرد: اميدواريم اصولگرايان به توافق کلي برسر کانديداي واحد بر حسب معيارهاي اصولگرايي برسند.
نظرات بینندگان