arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱

حمله شدید علی انصاریان به رویانیان و ژوزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: «آقایان از محبوبیت کریمی می‌ترسند و در فوتبال ایران هر بازیکنی محبوب باشد برایش چاله درست می‌کنند. کریمی حتی درون زمین راه رفتنش هم مفید است.»

به گزارش انتخاب ، گل نوشت: علی انصاریان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس حرف‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: «شاید خیلی‌ها به خاطر منافع خودشان یا به خاطر بعضی مسائل دیگر در مورد رویانیان حرف نمی‌زنند ولی باید بالاخره یک نفر واقعیت‌ها را بگوید. این پرسپولیس همان تیمی است که در ابتدای فصل تشکیل شد و رویانیان گفت که یک تیم رویایی می‌سازم. حالا شاهد این تیم رویایی هستیم و پرسپولیس باید خوش‌شانس باشد که لیگ دسته اول سقوط نکند.»


او ادامه داد: «این اصلاً درست نیست که هر اتفاقی می‌افتد آن را گردن دیگران می‌اندازیم. خیلی جالب است که رویانیان یک کارت زرد به ژوزه داده و این کار خیلی بانمک بود. آقای رویانیان شما یک کارت سوخت به ما دادی که برای هفت پشت‌مان بس است. پایین برگه قرارداد مانوئل امضای شما وجود دارد و شما بودید که اول این بازیکنان را خودتان انتخاب کردید و بعدا سرمربی آوردید، این در حالی است که با یک‌پنجم قرارداد مانوئل می‌توانستید یک مربی ایرانی بیاورید که از بازیکنان و فوتبال ایران شناخت داشته باشد.»


انصاریان در قسمتی از حرف‌هایش گفت: «این همه پول به بازیکنان پرسپولیس دادید ولی نتیجه‌اش چه شد؟ این پرسپولیس حتی از پرسپولیس پارسال هم بدتر است و هیچ وقت ندیده بودم که دچار این وضعیت شود. آقای رویانیان هم هر روز عکس‌هایش در روزنامه‌ها چاپ می‌شود و قهرمان‌های فلان رشته را به پرسپولیس می‌آورد. این کار خوب است ولی همه پرسپولیس را با تیم فوتبالش می‌شناسند.»


از انصاریان در مورد کنار گذاشتن علی کریمی سوال کردیم که این‌گونه جواب داد: «من نمی‌دانم تا کی می‌خواهند هر روز تقصیر را گردن یک نفر بیندازند. این شرایطی که برای کریمی به وجود آمده در زمان مربیگری آری‌هان برای من هم به وجود آمد، من معتقدم آقایان از محبوبیت کریمی می‌ترسند و در فوتبال ایران هر بازیکنی محبوب باشد برایش چاله درست می‌کنند. کریمی حتی درون زمین راه رفتنش هم مفید است و همه می‌دانند که او یکی از اسطوره‌های پرسپولیس است. مانوئل ژوزه که می‌گوید کریمی فوتبالش تمام شده و پیر شده است، خودش باید بداند که عزرائیل در به در دنبال اوست. اصلاً مانوئل در حدی نیست که بخواهم در موردش حرف بزنم ولی از آقایان می‌خواهم که دنبال تخریب اسطوره‌ها نباشند. خیلی‌ها هنوز یادشان نرفته که چه برخوردی با مرحوم ناصر حجازی داشتند و وقتی مریض شد کنارش رفتند تا عکس بگیرند.»


انصاریان در قسمتی از حرف‌هایش گفت: «آقای رویانیان شما که از جراحی صحبت می‌کنی اول از خودت شروع کن و بهترین جراحی این است که همین امروز استعفا بدهی و از پرسپولیس بروی. یک قلم و کاغذ بردار و یک استعفای خوب بنویس و اگر هم در نوشتن کمک خواستی به من بگو.»


مدافع سابق پرسپولیس در پایان حرف‌هایش اظهار داشت: «این حرف‌ها دیگر کهنه شده که آب آلوده یا شیرینی آلوده را بهانه می‌کنند. پرسپولیس بیشتر از یک سال است که با این شرایط مواجه شده و حتماً از همان زمان تا حالا در هر بازی آب یا شیرینی آلوده می‌خورند. آقای رویانیان کمی هم خودت را مقصر بدان و همین امروز بهتر است که استعفا بدهی تا شاید وضعیت پرسپولیس بهتر شود.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
4
7
ایول
گل گفتی....
بی طرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
10
4
باید قبول کرد که کریمی بازیکنی خوبی بود ولی به پایان خط رسیده وبهترین تصمیم کنار رفتن است
رحمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
4
8
کسی که در دورانی بیش ترین حاشیه را برای پرسپولیس ایجاد کرد حق اظهار نظر در مورد این تیم را ندارد.علی انصاریان آخرش هیچی نشد.نه در تیم ملی پیشرفت کرد نه در باشگاه ها.
HDS
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
4
4
هر چنید که دلمون ازت خیلی پُره، اما حرف دل مارو زدی ....
نظرات بینندگان