arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
پرسپولیس بالاخره برد ؛

سرخپوشان سیزدهم شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته‌های ابتدایی لیگ دوازدهم نتایج ضعیف و دور از انتظاری کسب کرده بود، در هفته دهم این رقابت‌ها به دومین پیروزی‌اش دست پیدا کرد تا موقتا از انتهای جدول کنده شود و به جایگاه سیزدهم صعود کند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه امروز پنجشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که در پایان این دیدار شاگردان مانوئل ژوزه موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهند.

در این دیدار که به قضاوت احمد صالحی و بدون حضور تماشاگران برگزار شد، پرسپولیس در نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد نکرد و تنها روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 35 توسط مهدی مهدوی کیا به گل رسید. این گل در شرایطی به ثمر رسید که دروازه بان آلومینیوم در جاگیری اشتباه کرده بود.

در نیمه دوم اما پرسپولیس صاحب های موقعیت های مناسبی برای گلزنی شد که دو بار کریم انصاریفرد و یک بار جواد کاظمیان موقعیت های مناسب گلزنی را از دست دادند. این تیم در دقایق میانی نیمه دوم توسط محمد نوری دروازه حریف هرمزگانی را باز کرد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

پرسپولیس که ماه ها بود در ورزشگاه آزادی به پیروزی نرسیده بود، در هفته دهم اولین پیروزی خانگی ‌اش را در شرایطی جشن گرفت که علی کریمی غایب بزرگ این بازی بود.

شاگردان مانوئل ژوزه در شرایطی در این دیدار به پیروزی رسیدند که در 9 دیدار گذشته شان تنها به یک برد رسیده بودند و با 7 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند اما به لطف پیروزی برابر آلومینیوم هرمزگان 10 امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به داماش در رده سیزدهم جای گرفتند.
نظرات بینندگان