arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱

احمدی نژاد: بابت دستگیری جوانفکر متاسفم/ پیگیر خواهم شد/ ابراز تعجب از اتهام "توهین به رهبری"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد از پیگیری مسئله دستگیری بازداشت علی اکبر جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و مشاور مطبوعاتی خود خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشور در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد و در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از دستگیری جوانفکر مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا گفت: بسیار متاسفم که در شرایطی که بسیاری از کشورها منتظر شنیدن نقطه نظرات ملت ایران بودند، چنین اخباری به گوش من می‌رسید.

وی افزود: می‌دانید که در سازمان ملل سخنرانی‌های خوب بسیاری انجام می‌شود اما بسیاری منتظر بودند تا نقطه نظرات ملت ایران را بشنوند و بسیاری از شبکه‌ها در این خصوص در حال ارائه تحلیل بودند.

رئیس جمهور ادامه داد: در آنجا دو طرف سخن خود را مطرح می‌کردند، یکی کشورهای مستقل که ایران به نمایندگی از آنها صحبت می‌کرد و از یک طرف هم نظام سرمایه‌داری که آمریکا نمایندگی آنها را بر عهده داشت.

احمدی نژاد گفت: در چنین شرایطی خبر دستگیری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور می‌رسد و در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد که من از این بابت متاسفم.

وی افزود: تاسف دیگر من به خاطر اتهام توهین به رهبری است که به طور حتم هیچ ایرانی چنین مسئله‌ای را نمی‌پذیرد و من این مسئله را پیگیری خواهم کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
4
36
حکم جوانفکر 6ماه پیش صادروعلت محکومیت نیز در ان حکم رساته ای شد چطور رییس دولت اعلام بی اطلاعی از متن این حکم می کند اوه اوه اوه !!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
1
34
آقای رئیس جمهور ، حکم محکومیت مشاور شما قطعیت یافته و باید اجرا شود .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
1
25
اقای عزیز اگر خلاف گرده باید جواب دهد اگر نکرده که ازاد می شود خیلی ها هستن که از جوانفکر بزرگتر بودن وهستن ولی در زندانند در تما جای دنیا چنین است اگر شما عدالت می خواهی پس سبر کن تا عدالت اجرا شود
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
1
29
چیزی عوض داره گله نداره حاج اقا.
نظرات بینندگان