arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱

اظهارات احمدی نژاد در روز دلار 3000 تومانی در مورد علت اصلی تحریم ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احمدی‌نژاد با بیان اینکه مسئولیت تمام پیامبران حرکت دادن جامعه بشری به سمت حکمرانی صالح بوده است اظهار داشت:تمام تحریم‌ها، جنگ‌ها، فاصله‌ها و له شدن‌ها به خاطر فقدان حاکمیت و حکمرانی صالح است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس،محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی که صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد با تبریک به دانشجویانی که با موفقیت دوره آموزش را در این دانشگاه به پایان رساندند گفت: به شما عزیزان پوشیدن لباس خدمت به ملت بزرگ ایران را تبریک می‌گویم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت:از خداوند متعال برای همه عناصر نیروی انتظامی عزت و سرافرازی را مسئلت دارم.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مشکلات جامعه های مختلف از ابتدا حکمرانی و حاکمان صالح بوده است و فقدان این دو عنصر زمینه اصلی تمام مشکلات برای انسان بوده است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مسئولیت تمام پیامبران حرکت دادن جامعه بشری به سمت حکمرانی صالح بوده استاظهار داشت:تمام تحریم‌ها، جنگ‌ها، فاصله‌ها و له شدن‌ها به خاطر فقدان حاکمیت و حکمرانی صالح است.

وی ادامه داد: جامعه بشری امروز در مسیر کمالی به نقطه‌ای رسیده است که ضرورت این مسئله را به خوبی دریافت می‌کند و مطالبه عدالت و حاکمیت عادل به مطالبه اصلی جامعه بشری تبدیل می‌شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: تا امروز حاکمان خود را برتر از ملت‌ها می‌پنداشتند و اموال ملت‌ها را برای خود می‌دانستند و هزینه‌های جنگ‌های بزرگ برای سلطه‌طلبی‌ها را ملت‌ها می‌پرداختند.

احمدی‌نژاد گفت: در نقطه مقابل حکمرانان صالح به دنبال خدمت به مردم، احترام به مردم و در کنار مردم بودن هستند. از نگاه اسلام حکومت برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه پایه اصلی رابطه مردم و حاکمان بر اساس عشق و محبت است و حکومت باید عدالت را در بین مردم مستقر کند اظهار داشت:این مسئله مستلزم آن است که یک حکمران خود عادل و مهربان باشد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران این آرمان را برای تمام دنیا معرفی می‌کند و در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز نیروی انتظامی مسئولیت بسیار سنگینی را برعهده دارد.

احمدی‌نژاد گفت: امروز نیروی انتظامی مسئولیت‌های بسیار متنوع و گسترده‌تری را دارد و هرچه زمان می‌گذرد بر وسعت آن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به گسترده مسئولیت نیروی انتظامی در حفاظت از مرزها تا فضای مجازی افزود: نیروی انتظامی حافظ مال و جان مردم است.

«نیروی انتظامی باید مملو از عشق به مردم باشد چرا که عشق به مردم لازمه خدمت به ملت است.»

رئیس‌جمهور ادامه داد: نیروی انتظامی باید در هر نقطه‌ای حافظ و مورد اعتماد مردم باشد و از این رو مسئولیت این نیرو بسیار بزرگ و سنگین است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید محبوب ترین نیرو در دل مردم باشد گفت: خوشبختانه در دوره آقای احمدی‌مقدم گام‌های بزرگ و گسترده‌ای برای رسیدن نیروی انتظامی به نقطه متعالی برداشته شده است و لازم است آموزش‌های فردی مطالعات فردی ، خودسازی و گنجاندن عشق به مردم به طور مستمر در برنامه نیروی انتظامی قرار داشته باشد.

وی در ادامه دانشگاه علوم انتظامی را قلب تپنده نیروی انتظامی معرفی کرد و خواستار متنوع‌تر شدن آموزشهای این نیرو برای حفاظت از مردم شد.

رئیس‌جمهور در پایان نیروی انتظامی را شمشیری برنده در مقابل هر گونه تجاوزی به مرزها و حقوق ملت ایران معرفی کرد.

بنابراین گزارش در انتهای این مراسم یگان‌های نمونه دانشگاه نیروی انتظامی در مقابل رئیس‌جمهور رژه رفتند.
نظرات بینندگان