arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱

زمزمه های استیضاح وزیر مجری 3-3-6

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش توسط برخی از نمایندگان به طور جدی پیگیری می‌شود و روز یکشنبه هفته آینده به جمع‌آوری امضا می‌پردازند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس احمد شوهانی نماینده ایلام  در مجلس شورای اسلامی  بیان اینکه عده‌ای از نمایندگان مجلس به دنبال ارائه طرح استیضاح از وزیر آموزش و پرورش هستند، گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش توسط برخی از نمایندگان به طور جد پیگیری می‌شود و روز یکشنبه هفته آینده به جمع‌آوری امضا می‌پردازند.

وی افزود: نقل و انتقالات، طرح 3-3-6، اجرا نشدن مصوبات سفرهای استانی در حوزه آموزش و پرورش، استخدامی معلمان در سال‌های گذشته، از جمله ابهاماتی هستند که نمایندگان مصر هستند از وزیر آموزش و پرورش جویا شوند.

شوهانی با تاکید بر اینکه نمایندگان همچنان برای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در حال رایزنی هستند، گفت: اینکه عده‌ای معتقدند که چیزی تا پایان دولت دهم نمانده و به صلاح نیست استیضاح را مطرح کنیم زیاد مورد موافقت ما نیست چرا که مجلس نمی‌تواند از رویکرد نظارتی خود کوتاه بیاید.

نماینده مردم ایلام خاطرنشان کرد: بیشتر نمایندگان، ابهامات و سوالاتی که از وزیر آموزش و پرورش داشتند را در دیداری با وی در میان گذاشتند اما گویا به نتیجه‌ای نرسیدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
0
3
تو را به خدا بیایید مردانگی کنید و جلوی ضرر را بگیرید
نه به ان همه وعده و نه به این همه اشتباه -سهل انگاری و خرابکاری؟
نظرات بینندگان