arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱

بازتاب سخنان احمدی‌نژاد در تیتر روزنامه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بخش عمده ای از اخبار صفحه سیاسی روزنامه های صبح امروز کشور به اظهارات روز گذشته محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان در نشست رسانه ای اختصاص دارد، نوسانات بازار سکه وا ارز،انتقاد از عملکرد شهرداری تهران و وزیر ارشاد درباره توقیف روزنامه شرق و ....مهمترین تیترهای هستند که روزنامه ها برای نشست خبری رئیس جمهور انتخاب کردند.

درادامه مروری به بازتاب سخنان رئیس جمهور در مطبوعات خواهیم داشت:

 *همشهری:
این روزنامه در روتیتر خود آورده است: ابهامات و سوالات بی پایان در نشست خبری رئیس جمهور
 
احمدی نژاد هیچ چیز را نپذیرفت،این تیتر روزنامه همشهری برای نشست روز گذشته رئیس جمهور است.
 
روزنامه همشهری همچنین نقطه تمرکز خود را بر سخنان احمدی نژاد درباره عملکرد وی از شهرداری تهران و وضعیت بازار و ارز قرار داده و به نقل از رئیس قوه مجریه آورده است: چرا رسانه ها از قوه قضائیه،مجلس،شهرداری تهران و سایر نهادها انتقاد نمی کنند؟،وضعیت امروز بازار ارز ربطی به دولت ندارد و جنگ روانی و تبلیغاتی است.
 
*جام جم:
احمدی نژاد:از این مرحله سخت عبور می کنیم
 
ارگان رسمی صداوسیما در پائین این تیتر به نکات دیگری از این نشست خبری اشاره کرد که به این شرح است:
 
 مذاکره با آمریکا در این شرایط ممکن نیست،با یک سوم این ارز می توانیم کشور را اداره کنیم،نباید عده ای در داخال به جنگ اقتصادی و روانی دشمن ککمک کنند،ملت ایران و دولت اهل عقب نشینی در موضوع هسته ای نیست.
 
کیهان:
روزنامه کیهان از نشست خبری رئیس جمهور با رسانه های داخلی و خارجی این تیتر را انتخاب کرد"بازار ارز محل تسویه حساب نیست،با کمک هم مشکل حل می شود"
 
اعتماد:
روزنامه اصلاح طلب اعتماد پاسخ رئیس جمهور به منتقدان را تیتر کرد و به نقل از رئیس جمهور آورده است: اگر حضور ما خیلی برایتان سخت است، یک خط بنویسیم خداحافظ
 
همچنین موضع وزیر ارشاد درباره روزنامه شرق اشتباه بود، نباید تعطیل می شد، بعنوان زیر تیتر این روزنامه انتخاب شده است.
 
رئیس جمهور این موضع را در پاسخ به خبرنگار روزنامه اعتماد مبنی بر اینکه با توجه به حمایت شما از رونامه ها، چرا وزیر ارشاد بر  توقیف روزنامه شرق تاکید داشت اعلام کرد.
 
این روزنامه همچنین مهمترین سخنان رئیس جمهور در این نشست خبری را در صفحه اصلی خود آورده است.
 
تهران امروز:
 این روزنامه با روتیتر "خودداری دولت از پذیرش مسئولیت گرانی" ، در تیتر خود آورده است: "احمدی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی:چرا از قوه قضائیه،مجلس،شهرداری و ...انتقاد نمی کنید؟"
 
وطن امروز:
"احمدی نژاد: پیشنهاد مذاکره با آمریکا ندادم "، این تیتر روزنامه وطن امورز از نشست خبری روزگذشته رئیس جمهور با رسانه های داخلی و خارجی است.
 
جوان:
روزنامه جوان در روتیتری آورده است: رئیس جمهور طی 3 ساعت گفتگو با خبرنگاران مشکلات را به بدخواهان بین المللی،22 دلال داخلی و دیگر مسئولان منتسب کرد.
 
همچنین "نشست مهرورزی از دنده مخالفت برخاست"! بعنوان تیتر این روزنامه از نشست خبری رئیس جمهوری انتخاب شده است.
 
*ملت ما:
تیتر منتخب این روزنامه از اظهارات رئیس جمهور این است: "نوسانات اخیر ارز موقتی است"
 
*قدس:
روزنامه قدس پاسخ رئیس جمهور به خبرنگار این روزنامه را تیتر کرد و به نقل از رئیس جمهور آورده است: 22 نفرند که بازار ارز را به هم می ریزند.
 
*فرهیختگان:
روزنامه فرهیختگان"ارگان دانشگاه آزاد اسلامی" با روتیتر "نشست خبری متفاوت احمدی نژاد" در تیتر خود آورده است: از 22 اخلالگر بازار ارز تا پاسخ های غیر منتظره
 
*خراسان:
پاسخ های احمدی نژاد به سوالات ارزی خبرنگاران
 
این روزنامه با انتخاب این تیتر در گزارشی به نشست روز گذشته محمود احمدی نژاد با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی پرداخت.
 
*هفت صبح
این روزنامه بر خلاف تمامی روزنامه ها که  نشست خبری رئیس جمهور را در صفحه ویترین(صفحه اصلی) آورده اند، در صفحه دوم خود در تیتری آورده است: آرمان ملت ایران در طول تاریخ تکیه بر عدالت و دوستی میان ملت ها بوده است.
 
*ایران
روزنامه ایران ضمن ارائه گزارش کامل از این نشست خبری این تیتر را انتخاب کرد: "افشاگری رئیس جمهور از  پشت پرده بازار ارز"
نظرات بینندگان