arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱

وقتی همه سخنرانان ممکن است نامزد ریاست‌جمهوری باشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید رضا ترقی از حبیب‌الله عسگراولادی به عنوان سخنران دهمین کنگره حزب مؤتلفه نام برد و گفت: همه آنهایی که می‌خواستیم از بیرون حزب برای سخنرانی دعوت کنیم احتمال حضورشان به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری وجود داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس؛ دهمین کنگره حزب موتلفه صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور اعضا و برخی از چهره‌‌های شاخص کشوری با تلاوتی چند از کلام‌الله مجید و قرائت گزارش عملکرد حزب مؤتلفه توسط محمدنبی حبیبی آغاز شد.

*در این مراسم حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید، محمدرضا باهنر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه، حسن غفوری‌فرد، الیاس حضرتی، یحیی آل‌اسحاق، محسن رفیق دوست رئیس اسبق بنیاد مستضعفان، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، حسنعلی نوری، محمدکاظم انبارلویی و اسدالله بادامچیان حضور داشتند.

*حمیدرضا ترقی که به عنوان مجری برنامه سخن می‌گفت از حبیب‌الله عسگراولادی به عنوان سخنران دهمین کنگره حزب مؤتلفه نام برد و دلیل اینکه سخنران از بیرون حزب دعوت نشده را این دانست که همه آنها احتمال حضورشان به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری وجود داشت و ممکن بود از آن برداشت‌هایی شود.

*دیدار روز گذشته دبیرکل و برخی از اعضا شورای مرکزی با آیت‌الله نوری‌همدانی و آیت‌الله علوی گرگانی به صورت کلیپ تصویری در این مراسم پخش شد؛ آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به تدریج به اینجا رسیده و جریان‌های مهمی در آن دخیل بودند که جریان حزب مؤتلفه نیز از این جریان‌ها است.

*این مرجع بزرگ تقلید همچنین در توصیه به حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: موتلفه باید خود و کارش را نشان دهد.

* آیت‌الله علوی‌گرگانی نیز توصیه خود را تقوا اعلام کرد و گفت: تبادل نظر موجب استحکام می‌شود؛ موتلفه از ابتدا در خدمت رهبری تشکیل شد و الان هم در همان مسیر است.

*نشریه الکترونیکی حزب موتلفه نیز در دهمین کنگره حزب مؤتلفه آغاز به کار کرد؛ نشریه الکترونیکی این حزب تا کنون 20 نشریه را منتشر کرده و از امروز به طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

نظرات بینندگان