arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱

رویانیان: عامل فتنه‌گری در پرسپولیس مشخص شد/ کریمی می ماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به علی کریمی به هیچ قیمتی رضایت‌نامه نمی‌دهم و او در پرسپولیس می‌ماند.

به گزارش انتخاب، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، ابتدا در خصوص اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه باید به هواداران بگویم عامل فتنه و مشکلات و حاشیه‌سازی بین بازیکن و مربی را در پرسپولیس پیدا کردم. همه افرادی که قصد تخریب تیم ما را داشتند و می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند را پیدا کردم و به همین خاطر خدا را شکر می‌کنم.

وی افزود: این افراد به دنبال تحریک عوامل مختلف تیم ما بودند و خود را به اصطلاح پرسپولیسی‌ می‌دانند اما کور خوانده‌اند و به آنها تذکر می‌دهم که مراقب رفتارهای خود باشند.

رویانیان ادامه داد:‌ این آقایان در تیم‌های شهرستانی حضور دارند و دوست دارند که خود را به تیم پرسپولیس بچسبانند اما آقایان، شما پرسپولیسی‌ نیستید و دوست دارید به این تیم لطمه بزنید. در صورتی که برخی از اتفاقات و حرف‌هایتان را تکرار کنید نام شما را به هواداران پرسپولیس خواهم گفت. امیدوارم این روند را کنار بگذارید چون به نفع خودتان است.

رویانیان با حمایت از مانوئل گفت: تا وقتی که لازم باشد با قدرت از ژوزه حمایت خواهم کرد تا انشاءالله پرسپولیس موفق شود.

وی در خصوص علی کریمی نیز گفت: به علی کریمی به هیچ عنوان رضایت‌نامه نمی‌دهم که از ما جدا شود. خیال همه راحت باشد. اگر کریمی تا آخر فصل هم اختصاصی تمرین کند، حامی او خواهم بود و او پرسپولیسی‌ می‌ماند. با جدایی او از پرسپولیس صد در صد مخالفیم و همه بدانند به کریمی رضایت‌نامه نمی‌دهم که برود. او پرسپولیسی است.

وی افزود: علی کریمی خوش تکنیک باید بداند که برخی رفتارهای خود را با مربی تیم باید اصلاح کند. همه باید به هم کمک کنند تا پرسپولیس به روزهای اوج خود برسد و فتنه‌گرانی که فقط از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند، مثل همیشه به در بسته بخورند. من به این عزیزان که فقط دوست دارند با برخی صحبت‌ها تیم را دچار مشکل کنند، می‌گویم سکوت کنید.

رویانیان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم پرسپولیسی‌ها در بازی‌های آینده از بازی مقابل سایپا بهتر و روان‌تر بازی کنند تا انشاءالله به 3 امتیازهای لازم هر بازی برسند و باعث شود که مجددا هواداران خوشحال و دل‌شاد شوند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره حضورش در اردوی تیم ملی ایران نیز گفت: بر حسب وظیفه امروز در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کردم تا روحیه‌ای به جوانان پر‌آوازه و پر استعداد کشورمان بدهم. امیدوارم که انشاءالله روز 25 مهرماه با حضور خیل عظیم مردم به طوری که حتی جای سوزن انداختن در ورزشگاه آزادی نماند، هواداران ما با پرچم 3 رنگ ایران تیم ملی را حمایت کنند و یار و یاور تیم ما باشند تا انشاءالله بتوانند با یک برد شیرین در مقابل کره جنوبی راه رفتن به جام جهانی را هموار کنند. حیف است با پتانسیلی که داریم به جام جهانی نرویم.

وی در پایان خطاب به برخی افراد که درباره پرسپولیس در چند وقت گذشته اظهار نظر کرده‌اند، گفت: دوست ندارم به هر مسئله‌ای جواب بدهم اما آقایان، ما دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهیم. ما می‌دانیم که با بچه‌های خودمان باید چه کاری انجام بدهیم و کار خود را بلد هستیم. بهتر است شما که در یک تیم شهرستانی هستید به کار خود رسیدگی کنید چون این بهترین کار است. من از هواداران می‌خواهم که به گوش باشند و از برخی حرف‌های آنها گوش ندهند و یار و یاور پرسپولیس باشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
0
6
حتما مترجم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
1
11
دیروز مصاحیه مربی گفته بود به هیج غنوان کریمی راقبول نمیکند واقعا وفتی مربی اختیار نداردیک بازیکن خاطی را که خودش را به جای مربی میگذارد و در هرکاری دخالت میکند را کنار بگذارد اسمش را میگذارند مربی یا لولوی سرخرمن کسی نیست از این آقای رویانیان سوال کند مربی این وسط چکاره است که شما در همه کاری دخالت میکنید آیا این وظیفه شما است که بازیکن را تعیین کنید یا مربی و آیا میدانید این بازیکن با این رفتار و حمایت بی دلیل شما دیگر به درد تیم نمیخورد و عملا مربی نیز کارایی نخواهد داشت کاش ذره ایی درس مدیریت را خوانده بودید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
1
11
خدا کنه فهمیده باشی چون مشکل اصلی حضور افرادی غیر ورزشی و غیر متخصص در این گونه پستهاست فقط امیدوارم بی خود به کسی غیر از حضور خودت گیر ندی
علوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
1
14
آقای رویانیان اینجا فوتبال است نه پلیس ضد شورش! لطفا ادبیات خود را اصلاح کنید! ما فوتبال را دوست داریم اما این ادبیات شما را نه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
17
6
درود بر سردار پرسپولیسی.
amin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
1
12
خسته نمیشی ازاین همه وعده ووعید؟؟؟
اون ازپارسالت که 4تا 4تا میخوردین میگفتی سال بعد جبران میکنم... اینم ازامسال که روزی یه فتنه گر بدون نام روبعنوان عامل این وضع فلاکت بارمعرفی میکنی...
بنظرمن عامل مشکلات پرسپولیس فقط یک نفره واونم شخص شمایی وبس.چون دهها میلیارد پول بیت المال روخرج این تیم بیغیرت کردی. والسلام
سعید
|
GERMANY
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
0
12
باسلام ،
چه مسئله مهمی...
مردم گیر زندگی روزمره و بدبختی هاشون هستند و دغه دغه یک عده چیست...
نظرات بینندگان