arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

کاغذ سيگار مهمتر از کاغذ روزنامه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علي اسماعيلي؛ معاون فرهنگي جديد وزارت ارشاد، در اولين مصاحبه خود بعد از انتصاب در اين سمت، ‌ به توضيح سياست‌هاي اين معاونت درباره بحران کاغذ و مواضع خود پرداخت.

به گزارش انتخاب،اسماعيلي در گفت و گو با ايلنا گفت: متاسفانه کاغذ در اولويت‌هاي ستاد تدابير ويژه اقتصادي قرار ندارد. اسم کاغذ ديواري و کاغذ سيگار در اين اولويت‌ها آمده است، ‌اما متاسفانه اسمي از کاغذ تحرير و مطبوعات نيامده است.

وي در پاسخ به اين سوال که اين انتقادي است که شما به وزارت اقتصاد و بانک مرکزي داريد؟گفت: ما انتظار نداريم کاغذ با ارز مرجع وارد شود، شايد اولويت‌هاي ضروري‌تري براي واردات وجود داشته باشد. نه اينکه کاغذ تحرير و روزنامه اولويت نداشته باشند، به هر صورت اين‌ها خوراک فکري جامعه را تامين مي‌کنند و ما نمي‌توانيم نشريات را تعطيل کنيم و اطلاع‌رساني مساله بسيار مهمي است که ابزارهاي اصلي آن روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها هستند و نمي‌شود آن را نديده گرفت.

در اين وضعيت همه بايد کمک کنند تا با برنامه‌ريزي منظم، اين مشکل و مشکلات ديگر را بر طرف کرد. ما بازديدي از مجموعه ناشران داشتيم تا با مشکلات آن‌ها از نزديک روبرو شويم. همه آن‌ها ابتدا بحث کاغذ را مطرح کردند. من همين‌جا مي‌گويم که مطمئنا شرايط به اين گونه نخواهد ماند و به زودي شاهد کاهش جدي قيمت در اين حوزه خواهيم بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
0
1
تعیین اولویت یک کار ذهنی و اعتقادی نیست، با توجه به بررسی های علمی و آماری اولویت بندی انجام میشه
نظرات بینندگان