arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

" تثبیت قیمت ارز تا ۱۵ روز دیگر"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کشوری توانمند، با پتانسیل‌های بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف است و به جرأت می‌توان اذعان کرد که کشور ما امروز یک ابرقدرت صلح‌طلب و غیرقابل انکار در جهان است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، سید حسن موسوی اظهار داشت:  در عصر حاضر جمهوری اسلامی ایران به دلیل توانمندی‌ها و ظرفیت هایی که دارد یک کشور صلح طلب با تکیه بر ارزش‌ها و باورهای والای انسانی نشأت گرفته از مکتب اسلام است.

وی افزود: تردیدی وجود ندارد قدرتمندی، عدالت محوری و صلح‌طلبی ایران اسلامی به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقتدار رئیس جمهور کشورمان است.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: قدرتمندی ایران به این معنا نیست که ما با مشکل رو به رو نیستیم و تحت فشار دشمنان قرار نداریم، بلکه بر این عقیده‌ام این تهدیدها خود فرصتی بی‌بدیل است که باید از آن به نحو مطلوب و بایسته استفاده کرد و باید هوشیار باشیم دشمن در کدامین نقطه و با چه هدفی برای به چالش کشیدن ما برنامه‌ریزی می‌کند.

موسوی ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند قادر به رویارویی با جمهوری اسلامی ایران نیست و یقین بدانید که به این نتیجه رسیده است که در عرصه‌ نظامی هیچ توفیقی به دست نخواهد آورد و همانند گذشته با شکست ذلت‌بار روبه‌رو خواهد شد.

وی گفت: در حماسه هشت سال دفاع مقدس حدود 26 کشور به صدام کمک کردند اما همدلی و خودباوری رزمندگان اسلام با تکیه بر ارزش‌های اسلامی موجب شکست صدام و تمام هم پیمانانش شد.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: بر این باورم که این بار شکست دشمن به مراتب زودتر از دفعات قبل خواهد بود و پیروزی ملت ما در عرصه‌های مختلف نبرد، تنها به برکت همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام ایرانی و توجه آن‌ها به رهنمودهای مقام عظمای ولایت رقم خواهد خورد.

موسوی افزود: دشمن هر روز با ترفندی جدید وارد عرصه مقابله با ایران اسلامی می‌شود که نمونه اخیر آن شیطنت در بازار ارز است. بر این باورم این ترفند دشمن نیز با هوشیاری ملت نقش بر آب خواهد شد و در مدت زمان کوتاهی که من آن را حداکثر 15 روز می‌دانم قیمت ارز بار دیگر تثبیت خواهد شد و روسیاهی به کسانی خواهد ماند که هنوز ملت بزرگ ایران و آ‌رمان‌های آن‌ها را باور نکرده‌اند.
نظرات بینندگان