arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱

روایت یک نماینده از نامه های عجیب احمدی‌نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در تاریخ اول مهرماه رئیس جمهور ابلاغیه یک صفحه ای را به مسئولان اجرایی کشور ارائه دادند که بر اساس آن مسئولان اجرایی لازم نیست هیچ هماهنگی با نمایندگان داشته باشند.

به گزارش شفاف، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در تاریخ اول مهرماه رئیس جمهور ابلاغیه یک صفحه ای را به مسئولان اجرایی کشور ارائه دادند که بر اساس آن مسئولان اجرایی لازم نیست هیچ هماهنگی با نمایندگان داشته باشند.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه روز یکشنبه در نطق میان دستور با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور گفت: در تاریخ اول مهرماه رئیس جمهور ابلاغیه یک صفحه ای را به مسئولان اجرایی کشور ارائه دادند که بر اساس آن مسئولان اجرایی لازم نیست هیچ هماهنگی با نمایندگان داشته باشند.

گزیده ای از سخنان وی در زیر آمده است:

     نمایندگان وکلای همه ملت هستند و وظیفه دارند به آنچه می دانند عمل کنند.


    رئیس جمهور درمصاحبه اخیر تاکید کردند که امروز وقت تسویه حساب سیاسی نیست اما در کنفرانس خبری خود به مجلس ، خبرگزاری ها، سازمان تبلیغات و سپاه که نور چشم امام و رهبری است حمله کردند، با وجود این اظهارات مجلس تسویه حساب سیاسی می کند یا شما آقای رئیس جمهور.


     برخورد با مسئله ارز با حضور نیروهای ویژه در بازار امکان پذیر نیست بلکه با عقل و تدبیر و خرد امکان پذیر است.


    به نظر ما امروز باید وزیران اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس جمهور در مجلس استیضاح شوند.

    نقدینگی کشور در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد از 40 هزار میلیارد تومان به 400 هزار میلیارد تومان افزایش یافته و حدودا 10 برابر شده است این رقم نقدینگی تورم و رکود ایجاد می کند.


    نمی شود در قانون بودجه نرخ دلار را با  1226 تومان به تصویب برسانیم اما با اقدامات دولت نرخ دلار تا 3000 تومان برسد. تا امروز نرخ دلار دست دولت بود اما از امروز به بعد قیمت ارز در دست سوداگران است.

    باید مشروح مذاکرات هیئت دولت در روزنامه رسمی چاپ شود تا مردم بدانند که دولت چه تصمیمی برای آنها می گیرد. این کار تسویه حساب سیاسی نیست.

    ما امروز دچار فلاکت اقتصادی شده ایم. شاخص های فلاکت اقتصادی در دولت آقای احمدی نژاد 2 برابر دولت اصلاحات و 1.5 برابر دولت آقای هاشمی است .

    به رئیس جمهور تذکر می دهیم که ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و با پایان دوران ریاست احمدی نژاد جمهوری اسلامی و انقلاب تمام نمی شود.
نظرات بینندگان