arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱

پیش‌بینی زیباکلام از آینده احمدی‌ نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از سوال های مهم فضای سیاسی این روزها این است که آینده سیاسی احمدی نژاد، بعد از خارج شدن از پاستور چه می شود. برخی تلاش او برای راه یافتن یکی از اطرافیانش به دولت یازدهم را دلیلی بر قدرت مداری اش عنوان می کنند.

صادق زیباکلام، تحلیل گر مسائل سیاسی معتقد است "کناره گیری احمدی نژاد از قدرت موضوعی کاملا پیچیده است و به واسطه اینکه او به انجام کارهای پیش بینی نشده شهرت دارد، باید ببینیم حیات سیاسی اش را چطور رقم خواهد زد.

زیباکلام در گفت و گو با مغرب با تاکید بر اینکه احمدی نژاد از قدرت فاصله نخواهد گرفت اظهار کرد : آنچه مسلم است این است که احمدی نژاد چهره ای نیست که بتوان در سال های آتی او را (رئیس جمهور سابق) خطاب کرد. او حتما در قدرت باقی خواهد ماند.  کناره گیری احمدی نژاد از سیاست موضوعی کاملا پیچیده است و به واسطه اینکه او به انجام کارهای پیش بینی نشده شهرت دارد ، باید بینیم حیات سیاسی خود را به چه شکل رقم می زند.

به گزارش مشرق ، احمدی نژاد نیز چندی پیش در گفتگوی زنده تلویزیونی که از شبکه اول سیما پخش می شد در واکنش به اینکه عمر چندانی از دولت باقی نمانده اظهار داشته بود "شما از کجا می‌دانید که یک سال از عمر دولت باقی مانده است" این جمله احمدی نژاد در گفتگوی زنده تلویزیونی در ادامه با واکنش های متعددی مواجه شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
1
17
چه پیش بینی دقیقی!!!! خودتون مسخره کردین یا مارو!
نظرات بینندگان