arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱

اگر رحیمی متهم باشد قوه قضائیه در زمان مناسب به اتهاماتش رسیدگی می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: وزیر دادگستری با حضور در این کمیسیون در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در خصوص اتهامات معاون اول رئیس جمهور در پرونده بیمه گفت: قوه قضائیه در وقت مناسب به پرونده همه متهمان و مجرمان رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش انتخاب ، الهیار ملکشاهی در گفتگو با مهر، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز وزیر دادگستری با حضور در کمیسیون به سوال الیاس نادران در خصوص پرونده بیمه ایران و اتهامات معاون اول رئیس جمهور پاسخ گفت.

وی افزود: نادران از وزیر دادگستری سوال کرد چرا با وجود اتهامات محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در پرونده بیمه وی تحت پیگیرد قرار نمی گیرد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به سوال نادران گفت سوال شما در خصوص اتهامات معاون اول رئیس جمهور در حوزه اختیارات من نیست.

ملکشاهی تاکید کرد: وزیر دادگستری در این نشست به نمایندگان اطمینان داد اگر فردی از جمله معاون اول رئیس جمهور متهم باشد دستگاه قضایی در موقع مناسب اتهامات وی را بررسی خواهد کرد.

وی ادامه داد: وزیر دادگستری تاکید کرد قوه قضائیه در رسیدگی به اتهامات افراد هیچ گونه تعللی ندارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: الیاس نادران از پاسخ های وزیر دادگستری قانع نشد و این سوال به هیئت رئیسه مجلس برای تصمیم‌گیری نهایی ارسال شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
0
12
یعنی اینکه رسیدگی به پرونده متهمان زمان خاص میخواهد ؟ یا باید قبلش باید با منجمان در مورد زمان ومکان رسیدگی به پرونده متهمان مشورت کرد
نظرات بینندگان