arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱

حمله به نمایشگاه قانونی وزارت ارشاد به نام پلیس!

در هر دوره از نمايشگاه غرفه محرمانه‌اي ايجاد مي‌شود كه آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي را به مسئولان رده بالا و چهره های فرهنگی كه از نمايشگاه‌ها بازديد مي‌كنند ارائه مي‌دهند تا آنها را در جریان آنچه در فضای مجازی می گذرد قرار دهند. این غرفه برای عموم نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عصر روز گذشته تعدادي مامور لباس شخصي بدون مجوز و هماهنگي حراست مصلي اقدام به تخريب و تعطيل كردن غرفه محرمانه اين نمايشگاه كردند.

به گزارش انتخاب به نقل از عصر خبر؛ در هر دوره از نمايشگاه غرفه محرمانه‌اي ايجاد مي‌شود كه آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي را به مسئولان رده بالا و چهره های فرهنگی كه از نمايشگاه‌ها بازديد مي‌كنند ارائه مي‌دهند تا آنها را در جریان آنچه در فضای مجازی می گذرد قرار دهند. این غرفه برای عموم نیست.

با این حال عصر روز گذشته  تعدادي از افراد با لباس‌هاي شخصی بدون هماهنگي با حراست مصلي و یگان حفاظت سپاه مستقر در مصلي وارد نمايشگاه شده و شروع به ضرب و شتم مسئولان غرفه و جمع‌آوري آن كردند.

پس از اقدام اين افراد در محل شبستان درگيري به وجود آمد كه اين برخورد نيز به بيرون از شبستان كشيده شد.

همچنين آنها كه خود را ماموران نيروي انتظامي معرفی کردند در اين درگيري از اسپري گاز اشك‌آور استفاده كردند.

آنها بدون مجوز و حکم قضایی اقدام به دست‌بند زدن مسئولان غرفه كردند كه با دخالت حراست و مسئولان اجرايي نمايشگاه دست بندها را باز کردند.

این اقدام که فضای فرهنگی نمایشگاه را به شدت تحت تاثیر قرار داد در حالی رخ داد که در اغلب نمایشگاه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش ویژه ای برای مسوولان وجود دارد تا آنها از جریانات حاکم بر فضای فرهنگی آشنایی نزدیک تری داشته باشند.

 به نظر می رسد بررسی این موضوع از سوی مسوولان ارشد ناجا می تواند در شناسایی و مجازات عاملان این اقدام موثر باشد.
نظرات بینندگان