arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱

عروسي فريدون زندي با حضور استقلالي ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال امشب مراسم ازدواج خود را در شهر کرج برگزار می کند.

به گزارش جام ؛ انگار همين ديروز بود كه فريدون زندي بعد از سال‌ها از آلمان به ايران برگشت تا براي تيم ملي سرزمين پدري‌اش بازي كند. و حالا بعد از 8 سال او قرار است در ايران به جرگه متاهل‌ها بپيوندد. آن هم با مراسم جشني كه امشب در كرج برگزار خواهد شد.

بازیکن سابق استقلال و بازيكن حال حاضر الاهلي قطر که قرار بود با همسر انگلیسی خود در قطر ازدواج کند، از اين تصميم منصرف شده و مراسم عروسی خود را امشب در کرج برگزار خواهد کرد. اين در حالي است كه چندی پیش فریدون زندی مصرانه از باشگاه استقلال خواهان دریافت رضایت‌نامه برای حضور در لیگ قطر شد و بالاخره توانست به خواسته خود برسد.

نزدیکان زندی خبر دادند که دلیل اصرار وی برای حضور در قطر، درخواست نامزد انگلیسی وی بوده است که حاضر به زندگی در ایران نبود و از زندی خواست مقدمات حضورش در قطر را فراهم کند. قرار بود امشب مراسم عروسی بازیکن سابق استقلال در قطر برگزار شود اما به دلیل دوری راه و درخواست بستگان زندی، این مراسم در کرج برگزار می شود.

قرار است تمام بازیکنان استقلال امشب در این مراسم شرکت كنند. اگرچه بازيكنان ملي‌پوش اين تيم احتمالا براي كسب اجازه از كارلوس كي‌روش و حضور در اين جشن، كمي به مشكل برمي‌خورند.
نظرات بینندگان