arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
حامی سرسخت خاتمی در دولت اصلاحات، همچنان وزش باد را دوست دارد...!

ادعای تازه درباره آبشخور افکار مشایی

وی با بیان اینکه بخشی از تفکرات مشایی آبشخور برخی از تفکرات علامه طباطبایی است، اظهار داشت: طرح دولت وحدت ملی که توسط برخی افراد در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان می‌شود، یک جام زهر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور گفت: بخشی از علت وضعیت فعلی اقتصادی و بازار ارز، فتنه‌گری بوده و یکی از اهداف آن تخلیه ذخایر ارزی کشور است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از فارس ؛ عبدالرضا داوری چهارشنبه‌ شب در میزگرد اقتصادی با موضوع بی‌نظمی بازار ارز و سکه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در تالار فجر این دانشگاه با حضور جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد یک علم صفر و یک نیست بلکه یک پدیده و علمی بوده که با پدیده‌های اجتماعی و انسانی در ارتباط است.

وی با بیان اینکه دولت هرچه را که انجام داده بر اساس مصوبات مجلس بوده است، افزود: دولت حتی یک ریال خارج از قانون بودجه نمی‌تواند هزینه کند پس اگر نقدی بر عملکرد دولت وجود دارد در ابتدا متوجه مجلس می‌شود.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه نباید توپ را به زمین دولت انداخت، خاطرنشان کرد: در بحث قانون بهبود فضای کسب و کار، دولت اعلام کرد که این قانون ناقض قانون اساسی است.

داوری با بیان اینکه دولت نهم و دهم ارزش‌های انقلاب را زنده کرده است، اضافه کرد: جرم دولت این است که به دنبال تقسیم یارانه به صورت عادلانه‌تر است.‌

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با بیان اینکه امروز اصل مبادله تحریم شده است، ابراز داشت: نظام ما از ابتدای انقلاب تحریم‌های مختلفی را تجربه کرده است اما با همدلی دولت، ملت و نظام و تدابیر مقام معظم رهبری این مقطع را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

داوری با بیان اینکه بازار سفته‌بازی در بازار ارز به راه افتاده است، تصریح کرد: بخشی از وضعیت فعلی اقتصادی و بازار ارز، فتنه‌گری بوده و یکی از اهداف آن تخلیه ذخایر ارزی کشور است.

وی با بیان اینکه بخشی از تفکرات مشایی آبشخور برخی از تفکرات علامه طباطبایی است، اظهار داشت: طرح دولت وحدت ملی که توسط برخی افراد در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان می‌شود، یک جام زهر است.

این استاد دانشگاه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را نیازمند آرامش دانست و بر آرامش داخلی و پرهیز از جریان‌سازی‌های کاذب تاکید کرد.

به گزارش فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در راستای تحلیل تحولات اخیر اقتصادی کشور با تاکید بر اختلالات ایجاد شده در بازار ارزی از عبدالرضا داوری، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و جعفر قادری، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای شرکت در مناظره دانشگاهی دعوت کرد.

در این مناظره عبدالرضا داوری به عنوان مدافع سیاست‌های اقتصادی دولت و در مقابل جعفر قادری به عنوان منتقد سیاست‌های اقتصادی دولت، دیدگاه‌های خود را در جمع دانشجویان دانشگاه شیراز مطرح کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
6
پروردگارا! ما و برادرانمان را که به ايمان بر ما پيشي گرفتند بيامرز، و در دل هايمان نسبت به مؤمنان، خيانت و کينه قرار مده. پروردگارا! يقيناً تو رؤوف و مهرباني.
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
0
11
جمله جالبی است "جرم دولت این است که به دنبال تقسیم یارانه به صورت عادلانه‌تر است.‌" خوب خجالت هم نمی کشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
0
6
دقیقا زدی به هدف عادلانه یا عادلانه تر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
0
6
بدبخت آن دانشجویانی که زیر دست چنین علامه هایی تربیت میشوند ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
0
5
مشایی مهم نیست سیستمی که امثال مشایی توش رشد می کنن باید اصلاح اساسی بشه.....
نظرات بینندگان