arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۱

نظر محسن رضایی در مورد دولت وحدت ملی هاشمی رفسنجانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرواز پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز سرزمین‌های اشغالی را نشان‌دهنده ضعف سیستم دفاعی اسرائیل دانست.

به گزارش انتخاب، محسن رضایی که در حاشیه دومین کنفرانس ملی دانشجویی کارآفرینی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار کرد: این پرواز نشان داد سیستم دفاعی اسرائیل بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که آنها ادعا می‌کردند و مردمی که در سرزمین‌های اشغالی هستند به ادعای پوچ دولمتردان آنجا بیشتر آگاه شدند.

وی افزود: پرسشی که در ذهن مردم سرزمین‌های اشغالی وجود دارد این است که از کجا معلوم که این اولین پرواز بوده و پروازهای بیشتری انجام نشده است؟ شاید پروازهای دیگری بوده که آن‌ها نتوانستند آن را کشف کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه، درباره سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر لزوم تشکیل دولت وحدت ملی نیز تصریح کرد: هرکس دیدگاه و نظرات خودش را مطرح می‌کند و آنچه مهم است اینست که در شرایط فعلی کشور، همه دست به هم دست دهیم و کمک کنیم کشور را از شرایطی که دشمنان درست کرده‌اند با سربلندی عبور دهیم.

رضایی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری درباره احتمال کاندیداتوری‌اش برای انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت‌ که برای حضور در انتخابات هنوز تصمیم نگرفته است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، با تاکید بر اینکه "ملت ایران می‌تواند از تحریم‌ها عبور کند"، گفت: این امر مشروط به این است که تدبیر، برنامه‌ریزی و دوراندیشی وجود داشته باشد و مردم در اداره کشور و اقتصاد حضور داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: من مطمئنم که ملت ایران طی سال‌های آینده این تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد و ایران را به شکوفایی خواهند رساند.

نظرات بینندگان