arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۸۹

هشدار نادران: فتنه گران جدید، در راه انتخابات مجلس و ریاست جمهوری

جریان قدرت طلب و فاسدی در حال شكل گیری است و از مدتها قبل برای حضور در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری فعالیت های زودهنگام و گسترده ای را آغاز كرده است. شناخت وبصیرت در قبال رفتار چندگانه آنها، فرصت سوداگری سیاسی را از این جریان مخرب خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الیاس نادران در یادداشتی در الف نوشت: 

جریان قدرت طلب و فاسدی در حال شكل گیری است و  از مدتها قبل  برای حضور در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری فعالیت های زودهنگام و گسترده ای را آغاز كرده است. شناخت وبصیرت در قبال رفتار چندگانه آنها، فرصت  سوداگری سیاسی را از این جریان مخرب خواهد گرفت.

حیات این جریان مخرب در ایجاد و گسترش دوقطبی های سیاسی است.از درون اختلافات داخلی رشد می كنند.برنامه ریزی می كنند تا با ایجاد اختلاف و دوگانه های سیاسی، به اهداف خود دست پیدا كنند.تنش و درگیری مهمترین بستر برای رویش و گسترش این جریان سیاسی است. از این‌رو حفظ وحدت و ورود پیدا نكردن به این اختلافات و دامن نزدن به آنها در شرایط فعلی یك راهبرد اساسی است.این جریان  كه لبه دوم تیغ حمله به نظام و هجمه به ولایت فقیه است هرچند ظاهر متفاوت و موجهی به خود گرفته است اما بدون شك از فتنه اول خطرناك تر است.

خط خبری شخصیت های اصلی و رسانه های این جریان، درشت نمائی اختلافات دولت و دیگر قوا است.تلاش می كنند همه قوا را مخالف دولت نشان دهند.همه منتقدین را در یك صف و آنها را هم در كنار دشمنان دولت می نشانند.این دوگانه سیاسی فرصتی را برای مظلوم نمائی و نهایتا سوء استفاده از افكار عمومی برای پیشبرد برخی روش های نادرست سیاسی و اقتصادی فراهم می سازد.

این دو قطبی مصنوعی حاصل یك سناریوی از پیش طراحی شده است.از یك سو  اختلاف افكنی بین نیروهای خودی را در دستور دارد و از سوی دیگر پشت پرده با جریان اصلاحات و فتنه همراه و همنشین می شوند.

هزینه این فتنه جدید  از طریق به خدمت گرفتن اصلی ترین مراكز اقتصادی كشور صورت می گیرد.مهمترین روش برای تسلط بر این نهادهای اقتصادی نیز خصوصی سازی های پر مساله توسط قانون‌دانان قانون‌شكن است.

این جریان برای رسیدن به اهداف خود حاضر است با هر جریان نامشروعی گره بخورد.برای بازنشستگی یك فتنه گر تلاش می كند.امنیت ورود فتنه گر فراری را تضمین می كند.با سران جریان فاسد اقتصادی در دوران سازندگی پیوند می خورد و با آنها جلسات شبانه برگزار می كند و برای جذب بدنه پائین دست اصلاحات اباحه گری فرهنگی را در دستور كار قرار می دهد.

از این رو تلاش می كنند به گروه ها مرجع نزدیك شوند و مدتها است كه روی  ورزشكارها، هنرمندان و ایجاد تشكل های موازی روحانی برنامه ریزی كرده اند.

هدف اصلی این جریان كه متاسفانه به قدرت نیز متصل  و كانون های اصلی تولید ثروت و اقتصاد را در دست گرفته است، انتخابات مجلس و مهمتر از ان ریاست جمهوری است.

به همین دلیل چند هفته پس از انتخابات 88  درحالیكه نظام درگیر فتنه و فتنه گران بود، جلسه گذاشتند و نیروهای خود را جمع  و رسما اعلام كردند كه باید برای مجلس و تعیین نامزدهای اصلی برنامه ریزی كنیم و نباید با هیچ جریانی ائتلاف كنیم.

برنامه اصلی آنها این است كه از درون مجلس پلی برای ریاست جمهوری بسازند و از همین طریق نیز به نظام  فشار بیاورند و اضطرار درست كنند تا نامزد مد نظرشان تائید صلاحیت شود.

اصولگراها و نمایندگان مجلس و جریانات ارزشی باید توجه كنند تا در زمین بازی این جریان سوداگر قرار نگیرند. نباید مسائل اصلی فراموش شود.در حال حاضر پی گیری مشكلات اقتصای و اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها ومواردی از این دست نیازمند فاصله گرفتن از مسائل فرعی و تنش زااست.این همان چیزی است كه این جریان را به شدت مستاصل و خواب آشفته و پریشان آنها را بهم می ریزد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
0
0
این اقای نادران داره همون هشدارهایی رو میده که سران فریب خورده فتنه در یکی دو سال قبل سر میدادن
نظرات بینندگان