arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱

مابه‌التفاوت قیمت ارز کجاست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه باید مشخص شود مابه‌التفاوت ارز هزار و 226 تومانی تا سه هزار تومانی کجا رفته است، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواست این موضوع را پیگیری کند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه) با استناد به اصل 77 قانون اساسی گفت: روز چهارشنبه آقای باهنر که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت دو بار از نماینده دولت پرسید مابه‌التفاوت قیمت ارز کجاست اما نماینده دولت پاسخ نداد؛ بنده نیز گفتم باید مشخص شود که مابه‌التفاوت قیمت هزار و 226 تومانی تا 3 هزار تومان به جیب چه کسانی رفته است.

وی افزود: آقای کوچک‌زاده که بنده ایشان را فردی نجیب و وفادار به دولت می‌دانم به بنده توهین کردند در حالی که بنده گفته بودم مسئولان امنیتی و قضایی مبهم بودن مابه‌التفاوت قیمت ارز را پیگیری کنند.

قاضی پور با بیان اینکه آذری زبان‌ها انسان‌های ولایتمدار و پشتیبان انقلاب و نظامی اسلامی و اسلام هستند به اصل 15 قانون اساسی که زبان فارسی را تصریح کرده است، اشاره کرد و گفت: ما حضرت سلیمان نیستیم که هر زبانی را بدانیم و تنها اصل 15 را قبول داریم.
نظرات بینندگان