arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

آقای احمدی نژاد! مغازه محله شما هم محصول ارزان ندارد آدرس جديد بدهيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماينده آباده گفت:جناب آقاي رئيس‌جمهور مغازه سر کوچه شما هم ديگر محصول ارزان ندارد لطفا آدرس جديد ارزان فروشي بدهيد؛ آن روزها که گوجه‌فرنگي گران بود مردم با خريد از گوجه‌فرنگي مغازه سر کوچه شما مايحتاج‌شان را رفع کردند

 رحيم زارع در نطق ميان دستور خطاب به رئيس‌جمهور از وضعيت اقتصادي فعلي کشور انتقاد کرد و گفت: آقاي احمدي‌نژاد مسئول گراني‌هاي لجام گسيخته کيست؟ چرا فکري به حال ملت نمي‌شود؟ مردم به خاطر گراني‌هاي بي‌حساب و کتاب رنج مي‌برند.

وي با بيان اينکه گرچه تحريم‌ها مي‌تواند در گراني‌ها مؤثر باشد اما قسمت اعظم آن به دليل سوء مديريت است، گفت: مشکل اشتغال به دليل چيست؟ با اين رکود اقتصادي آيا مي‌شود 2.5 ميليون شغل ايجاد کرد. در حالي که در سه سال پاياني برنامه سوم و برنامه چهارم با نرخ رشد 6.8 درصدي ميانگين شغل ايجاد شده به ترتيب 600 هزار نفر و 700 هزار نفر بوده است.

اين نماينده مجلس با تاکيد بر اينکه بيکاري ناهنجاري‌هاي اجتماعي را به دنبال دارد، تصريح کرد: افزايش نرخ طلاق، افزايش اعتياد، گسترش خشونت در اجتماع، بر هم خوردن تعادل روحي افراد، قتل و کشت و کشتار، از ثمرات بيکاري است. زارع با تاکيد بر اينکه مسکن مهر تاثيري در کاهش نرخ خريد و رهن مسکن نداشته است، گفت: از اوايل سال جاري تا به امروز نرخ خريد و اجاره مسکن نزديک به 40 درصد افزايش داشته است.

 وي دولت را به بي‌برنامگي در امر کشاورزي متهم و تصريح کرد: چرا يک روز پياز ناياب است و يک روز گوجه فرنگي قيمتش بالا و يک روز هم سيب زميني ارزان مي‌شود؟ اين نماينده مجلس اظهار داشت: دولت در پرداخت سهم توليد در برنامه هدفمندي يارانه‌ها تعلل کرد و انتظار مي‌رود وزير صنعت، صنعتگران و توليدکنندگان را مورد حمايت ويژه قرار دهد و وزير کشاورزي نيز بيمه کشاورزان و دامداران را پرداخت کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
اميراحسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
4
ازش بخواين يه روز كشور رو درست مديريت كنه و به جهان و مديريتش گير نده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
0
5
آقایان به والله که کمرمان زیر بار این همه گرانی خرد شده لطفا به جای حرف کمی هم عمل نمائید.
نظرات بینندگان