arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

منتظری: مردم نیازمند آرامش‌اند، آنان را بیش از این دچار مصیبت نکنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس دیوان عدالت اداری گفت: برادرانه از مسوولان می‌خواهیم، با برخی سخنان و اقدامات التهاب آفرین خود، در این مشکلات و گرفتاری‌هایی که بخشی از آن طبیعی و بخشی دیگر نیز ناشی از سوء مدیریت‌هاست، مردم را بیش از این دچار مصیبت نکنند.

به گزارش ایسنا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری اظهارکرد: بگذاریم جامعه با مشکلاتی که همه با آن مواجهند بویژه مسایل اقتصادی آرامش نسبی داشته باشد، این در حالی است که برخی آقایان با طرح مطالب و مسایلی با انگیزه‌های خاصی در جامعه التهاب به‌وجود می‌آورند و مصاحبه‌ها و نامه‌پراکنی‌هایی می‌کنند که حاصلش جز ایجاد نگرانی در جامعه نیست.

وی افزود: از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری که باید سرمشق ما قرار گیرد، این است که امروز مجموعه شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور اقتضا نمی‌کند که برخی مسوولان بویژه مسوولان رده‌بالای کشور موجبات التهاب در جامعه را به وجود بیاورند.

رییس دیوان عدالت اداری با بیان این مطلب که سفر ارزشمند مقام معظم رهبری به خراسان شمالی سفر پرخیر و برکت و موفقیت‌آمیزی بوده است، اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه ما نیز این است که رهنمودهای ارایه شده توسط رهبر معظم انقلاب و نکات بسیار مهمی را که بیان فرمودند، سرمشق قرار دهیم.

وی خطاب به قضات دیوان عدالت اداری اظهارکرد: شما عزیزان نیز که از مفاخر دستگاه قضایی و انسان‌های فرهیخته، معتقد و ملتزم به اسلام و ولایت هستید، ان‌شاء الله از فرمایشات و نظرات ایشان بهره خواهید گرفت.

منتظری ضمن اشاره بخشی از فرمایشات معظم‌له ادامه داد: تبعیت از نظرات و ارشادات مقام معظم رهبری برهمگان لازم است و امیدوارم خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم در راستای تحقق آرمان‌های معظم‌له که حاصلش ارتقای جامعه و اعتلای کشور است، عمل کنیم.

رییس دیوان عدالت اداری در بخش دیگری از اظهارات خود با تسلیت حادثه غم‌انگیز رانندگی که در آن 26 نفر از دانش‌آموزان بروجنی کشته شدند، گفت: این حادثه دلخراشی که بر اثر آن 26 نفر از دانش‌آموزان دختر کشته و عده‌ای نیز مجروح شدند، موجب تاثر و تاسف است. امیدواریم خداوند به مدیران دست‌اندرکار تدبیری عنایت کند تا برنامه‌ریزی کنند به طوریکه ما در کشور تا این اندازه شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

وی ادامه داد: در یک روز پنج اتوبوس در پنج نقطه از کشور دچار حادثه شده است، این حوادث نیز منجر به مرگ بیش از سی نفر شده و ده‌ها نفر مجروح داشته است. این‌گونه حوادث منهای مصیبتی که برای خانواده‌ها در پی دارد، خسارت‌های جبران‌ناپذیر برای کشور خواهد داشت، زیرا انسان‌ها بویژه جوانان سرمایه‌های بسیار ارزشمند کشورند.
نظرات بینندگان