arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

پورحیدری: کار دایی قشنگ نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر فنی استقلال گفت: علی دایی بزرگ فوتبال ماست و فوتبال ما را با نام او می‌شناسند اما در رابطه با رویانیان کارش قشنگ نبود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، منصور پورحیدری در حاشیه تمرین استقلال در مورد مشکلات مالی این باشگاه گفت: بخشی از مشکلات که حل شده و فتح‌الله‌زاده در تلاش است مشکلات را کمتر کند. او جلسه‌ای هم با وزیر داشت و وزارتخانه و شخص عباسی باید 50درصد هزینه‌هایی را که متقبل شده را پرداخت کند تا شرایط استقلال بهتر شود.

وی در مورد وضعیت جانواریو و توزی تصریح کرد: غیبت آنها مربوط به مسائل مالی است اما آنها باید امروز و فردا به تمرین استقلال بیایند و باشگاه در تلاش است آنها را برگرداند.

پورحیدری درمورد اینکه جانواریو در شبکه اجتماعی از استقلال خداحافظی کرده گفت: باشگاه در تلاش است جانواریو را به تمرینات برگرداند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود توزی قراردادش را با استقلال فسخ کرده اظهار داشت: در مورد فسخ قرارداد اطلاعی ندارم.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در مورد حملات علی دایی علیه محمد رویانیان گفت: من دوست ندارم خیلی وارد این مسئله شوم و ریز این ماجرا را هم نمی‌دانم اما کار دایی قشنگ نیست. دایی یکی از بزرگان فوتبال ما است و فوتبال ما را با نام او در جهان می‌شناسند. رویانیان هم توان مدیریتی دارد و در مدت حضورش در پرسپولیس مشکلات اقتصادی را حل کرده به عقیده من نباید این مسائل رسانه‌ای شود و نباید در رسانه‌ها این مسائل باز می‌شد.

وی در مورد اینکه دایی می‌گوید رویانیان مدیر فوتبالی نیست، گفت: مدیر نباید حتماً فوتبالی باشد بلکه باید مدیر قوی باشد. در هر صورت این ماجرا اصلاً قشنگ نبود.

پورحیدری در مورد اینکه پیش از این از احتمال استعفای قلعه‌نویی خبر داده بود خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات مالی حل شده است. کادر فنی باید بدون دغدغه کار فنی انجام دهد و بازیکن هم با روحیه و انگیزه باشد. از وزیر ورزش می‌خواهیم به باشگاه استقلال کمک کند.

پورحیدری در مورد دیدار روز پنجشنبه با نفت تهران گفت: این بازی بسیار سنگین است، مخصوصاً اینکه تا استقلال می‌آید در لیگ برتر شکل بگیرد مسابقات تعطیل می‌شود این به ضرر استقلال است و اصلاً جالب نیست. با این حال ما تاکنون بد نتیجه نگرفته‌ایم و استقلال با همه مشکلاتی که داشته با یک بازی کمتر تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم تا تیم ملی به جام جهانی برود. همانطور که همه با هم متحد شدیم و ایران کره جنوبی را شکست داد.
نظرات بینندگان