arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۲ - ۰۱ آبان ۱۳۹۱

جزئیات انفجار مرگبار در شاهین ویلا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تحقیقات از مجروح حادثه انفجار در شاهین ویلای کرج، جزئیات تازه ای انفجار مرگبار عصر دیروز را مشخص کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، ساعت 13 و 17 دقیقه دیروز انفجاری مهیب در یکی از خیابان های شاهین ویلای کرج امدادگران و ماموران را به محل حادثه کشاند. در بررسی های اولیه مشخص شد ، در این انفجار دومرد کشته و مرد دیگری مجروح شده است.

مجروح حادثه بلافاصله به بیمارستان مدنی کرج منتقل شد و تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان البرز با دستور قاضی یوسف رضائی - بازپرس جنائی - کرج تحقیقات در رابطه با این پرونده را آغاز کردند. در جریان بررسی ها مشخص شد ، سه مرد جوان در حال جمع آوری ضایعات بودند که ناگهان شیء منفجره ای در نزدیکی آنها منفجر شد.

مرد مجروح که به شدت دچار صدمات شده است، در جریان تحقیقات اولیه گفت : من و دوستانم مثل هر روز در حال جمع آوری ضایعات بودیم. در یکی از سطل های زباله شیء شبیه یک پیک نیکی گاز پیدا کرده و با آن شروع به خرد کردن ضایعات در گاری دستی کردیم. ناگهان آن شیء منفجر شد و دیگر متوجه هیچ چیزی نشدم.

در ادامه ماموران به جستجوی محل پرداخته اما هیچ ترکشی که حکایت از انفجار مواد منفجره جنگی باشد در محل کشف نشد
 

 

شی منفجر شده در کرج چیزی شبیه خمپاره است

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: شیء که روز گذشته منفجر شده و حادثه آفرید چیزی شبیه گلوله یا خمپاره است و متخصصان مشغول بررسی آن هستند.

ناصر رجبی در خصوص حادثه انفجار روز گذشته کرج اظهار داشت: ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته در منطقه شاهین ویلا سه جوان دوره گرد که مشغول جمع آوری ضایعات آهنی و زباله های قابل بازیافت بودند شیئی آهنی را در میان زباله ها پیدا می کنند.

وی افزود: در اثر کنجکاوی این جوانان در خصوص شی مذکور شی در دستان آنها منفجر و دو نفر از آنها در دم کشته شدند. این دو نفر به شدت از ناحیه کمر به بالا آسیب دیدند و نفر سوم نیز به شدت مجروح شده و هم اکنون در بیمارستان شهید مدنی در کما است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز همچنین گفت: وی وضعیت مناسبی ندارد و حالش وخیم است اما امیدواریم به هوش آمده و اطلاعاتی در خصوص حادثه و شی منفجر شده در اختیار ما بگذارد.

رجبی افزود: شی منفجر شده چیزی شبیه خمپاره یا گلوله است اما کارشناسان در حال بررسی هستند و اعلام نظر قطعی در مورد آن بعد از بررسی ها امکان پذیر خواهد بود. شی منفجر شده کاملا فرسوده و مربوط به سال های دور است که به عنوان زباله و ضایعات دورانداخته شده و در اثر کنجکاوی این جوانان منفجر شده است.
نظرات بینندگان