arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

با دعواهای بی مورد و جوسازی دل پردرد مردم را خون نکنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه خراسان در بخشی از یادداشتی با عنوان «آقایان! دشمن مقابل ما ایستاده» نوشته است:

  • نامه نگاري ها، مصاحبه ها و سخنان تنش زا و نااميد کننده اي که تنها در آتش تفرقه مي دمد اين روزها برخلاف آنچه عقل فرمان مي دهد و بزرگان توصيه مي کنند بيشتر شده است مجلس به استيضاح هاي بي نتيجه نيمه کاره و بي ارتباط به مشکلات امروز مي پردازد در حالي که تنها 10 ماه به پايان دولت مانده است ، قوه قضاييه در برخورد اطاله آميز خود با برخي پرونده ها باب بحث و اظهار نظر هاي چالش آميز را در اين موارد باز نگه داشته است. در حالي که رسيدگي قاطع و سريع به اين پرونده ها مي توانست پاياني بر خيلي از حرف و حديث ها و گاه گرو کشي ها باشد. و از همه اسفناک تر رفتار رييس جمهور محترم است که بعد از آن نشست خبري تنش زا ، بازهم موضوعي فرعي را اصلي کرد و حاضر شد تا بر سر آن جنجال آفريني جديدي انجام شود و جواب نامه خيلي محرمانه را در سطح رسانه ها بدهد. متاسفانه اصرار بر انجام اين گونه اقدامات جناب احمدي نژاد و دوستانش نه تنها باعث اميدواري بيشتر دشمنان ملت ايران و همين آقايان، به فشارهاي بيشتر و خوشحالي آنها از نتيجه بخش بودن تحريم ها شده است بلکه موجبات ناراحتي مردمي را که قرار است بزرگ ترين پشتيبان نظام ما در گردنه هاي حساس باشند نيز فراهم کرده است.

  • مردمي که هر روز با حقوقي ثابت با اخبار ريز و درشت گراني و معضلات اقتصادي زندگي مي کنند و در حقيقت مي جنگند ، مردمي که با همه اين فشارها در صحنه هاي دفاع از نظام و انقلاب هرگز کم نگذاشته اند، مردمي که هنوز آن قدر معرفت و ديد صحيح دارند که همچون اروپايي ها اعتراض خود را به خيابان نکشانند و پالس هاي مثبت به دشمن ندهند،مردمي که هنوز دردمندانه و اميدوارانه در سفرهاي مسئولان ارشد حکومت غم و غصه و مشکل خود را به جاي فرياد در نامه اي سربسته به مسئولان مي رسانند، و براساس باورهاي عميق خود به نظام فرياد حمايت شان را به گوش دشمنان مي رسانند و خلاصه مردمي که دست و پاي شان شايسته بوسيدن توسط سران قواي ما است؛ آيا اين زياده خواهي است اگر بپرسند آقايان! دشمن تمام قد روبه روي ماست، چرا پشت به دشمن ، با خود مقابله مي کنيد ؟

  • اگر چه چاره انديشي براي حل مشکلات اصلي مردم کار سختي است ، پيچيدگي دارد و در شرايط فعلي نيز سخت تر شده است اما حداقل انتظار اين است که اگر مسئولان صاحب نفوذ در هر 3 قوه به ويژه در حوزه دولت که امور معيشت واقتصاد مردم در دست اوست راهکار سريعي براي حل مسائل اقتصادي کشور ارائه نمي دهند يا توانايي علمي يا ... را ندارند، با دعواهاي بي مورد و جوسازي هاي زيان بار دل پردرد مردم را خون نکنند و قدردان صبر و حمايت بي دريغ شان از نظام شان باشند. و سخن آخر اينکه به نظر مي رسد تذکرات مداوم رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين زمينه ها و پيام هاي مردمي که از نارضايتي از اين تنش ها حکايت دارد، براي برخي مسئولان ارشد که متاسفانه جايگاه هاي حساس و رفيعي را نيز در اختيار دارند عادي شده است و چندان تاثير گذار نيست . شايد اقداماتي قانوني و موثر تر از سوي نهادهاي مسئول و ناظر بتواند مانع برخي رفتارهاي اين چنيني شود اگرچه هنوز کورسوي اميدي وجود دارد که آقايان به خود بيايند و با بصيرتي که لازمه چنين پست هاي مهمي است دشمن را که تمام قد در مقابل دين مان ايستاده ببينند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
0
7
باید ببینی که چرا آب را گل آلود می کنند و هدف چیست احتمالا میخواهند شاه ماهی صید کنند؟؟؟؟
نظرات بینندگان