arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

دایی: محکم‌تر از قبل پاسخ توهین‌‎کنندگان را می‌دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به انتقاداتی که پس از درگیری او و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از وی صورت گرفته است گفت: همیشه از حقم دفاع کرده ام و مطمئن باشید از این به بعد هم محکم تر از قبل پاسخ توهین ها را خواهم داد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، علی دایی که بعدازظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب به دیدار این تیم با ملوان اشاره کرد و گفت: دیدار با ملوان هم مثل همه بازی ها سخت و دشوار است. آنها تیم خوبی دارند و محمد احمدزاده که از دوستان خوب من است توانسته در دو بازی گذشته نتایج قابل قبولی کسب کند. ما به دنبال سه امتیاز هستیم و برای این بازی آماده ایم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که در روزهای اخیر به خاطر درگیری اش با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است در این مورد گفت: همیشه از حقم دفاع کرده ام و این بار هم همین کار را خواهم کرد. تا وقتی کسی کاری با من نداشته باشد من هیچ اظهار نظری نمی کنم اما از این به بعد اگر بازهم حرفی در مورد من مطرح شود با قدرت تر از قبل پاسخ خواهم داد.

وی ادامه داد: برای من نظر و حرف مردم مهمتر از مطالبی است که در رسانه ها نوشته می شود. قلم حرمت دارد و باید این حرمت را حفظ کرد. با این حال اگر در مطلبی به من توهین شود به طور قانونی پیگیری خواهم کرد. برای من سایت و روزنامه مهم نیست چرا که نظر مردم برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه صحبت هایش به اظهار نظر نکردن در مورد مدیر عامل پرسپولیس در یک سال و نیمه گذشته اشاره کرد و گفت: بروید بگردید ببینید در مدتی که ایشان در پرسپولیس حضور داشته اند بنده صحبتی علیه مدیریت باشگاه و یا بازیکنانش داشته ام یا نه. برای من جای تعجب داشت که چنین صحبت هایی مطرح شد. شاید این صحبت ها در حالت عادی مطرح نشده است.از این به بعد هم اگر یک کلمه دیگر راجه به من بگویند که توهین یا افترا همراه داشته باشد از حقم دفاع خواهم کرد. متاسفانه احترام بیش از حد باعث می‌شود که بعضی‌ها فکر کنند خبری است. اگر کسی به ناحق به حریم من وارد شود از این پس بدتر و سخت‌تر از قبل برخورد خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه از برگزاری جلسه اش با رویانیان توسط برخی پیشکسوتان پرسپولیس بی خبر است به انتخابش برای حضور در کلاس مربیگری و واکنش برخی مربیان اشاره کرد و گفت:  از کمیته آموزش با من تماس گرفتند و گفتند جزو نفراتی بودم که آیتم های لازم برای حضور در این دوره را داشتم. من که نمی توانم در این انتخابات دخالت کنم. اگر کسی خودش را لایق تر می داند من حاضرم جایم را به او بدهم.
 
علی دایی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که عنوان کرد بعد از این هجمه ها دعوت شما به این کلاس مربیگری موفقیتی دیگر است خاطرنشان کرد: همیشه گفته ام که هر چه دارم از آن بالایی است. مطئن باشید اگر حرفم حق نباشد این اتفاقات پشت سراین هجمه ها رخ نمی دهد. هر حرفی که می زنم بعد از مدتی ثابت می شود. من همیشه کارم را درست انجام می دهم و اتکایم به خداست تا در کارهایم نتیجه بگیریم.
 
سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه دخالتی در آمدن یا رفتن اسد فلاح سرپرست این تیم نداشته است در مورد جمع آوری توپ های آل اشپورت گفت: برخلاف مسائلی که عنوان شده من این توپ ها را هنوز هم می بینم. من از روز اول هم گفتم این توپ ها کیفیت مناسبی ندارد. باید از توپ هایی استفاده شود که همه استانداردهای لازم را داشته باشد.
نظرات بینندگان