arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

پس از یک هفته از حادثه بروجن وزیر آموزش و پرورش با 8 مصدوم دیدار کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد، از دانش‌آموزان مصدوم در سانحه تصادف اتوبوس، عیادت و دلجویی کرد. 

به گزارش انتخاب به نقل از فارس،  حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز طی سفر یک روزه خود به استان چهارمحال بختیاری با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد، از 8 دانش‌آموز مصدوم سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور عیادت و دلجویی کرد. 
 
  
 
زینب خدادادی، دانش‌آموز حادثه دیده در این سانحه با تأکید بر اینکه به صورت داوطلبانه به سفر راهیان نور رفته است، گفت: بسیار خوشحالم که مقام معظم رهبری طی پیامی با ما ابراز همدردی کردند. 
 
وی ادامه داد: بسیاری از همکلاسی‌ها و همسفران ما در این اردوها حال و هوای معنوی بسیار بالایی کسب کردند. 
 
این دانش‌آموز از وزیر آموزش و پرورش خواست تا سلام وی را به مقام معظم رهبری برساند و گفت: تا آخرین نفس پای ایشان ایستاده‌ایم. 
 
حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: وقتی خبر سانحه را شنیدم، بسیار نگران و متأثر شدم. 
 
  
 
مهسا عبداللهی، دانش‌آموز حادثه دیده گفت: اگر سلامتی خود را بازیابم و توفیق مجدد سفر راهیان نور نصیبم شود، حتماً به این سفر خواهم رفت زیر به عشق شهدا عازم این سفر شدم. 
 
  
 


  
 
در این دیدارها، حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران، کوچکی‌نژاد نمایند مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، علی اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال بخیاری، کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وریر، قربان معاون آموزش ابتدایی وزیر، حشمتیان رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده، رئیسی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حاج کریم مدیرکل حراست وزارتخانه، سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش، نیکخو مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و تنی چند از مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.
نظرات بینندگان