arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱

تصاویر: زن شجاع طناب باز را بر فراز دره ببینید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبر: - فیث دکی نمونه ای از یک زن شجاع و بی محابا است که بعنوان بند باز اسلکلاین کار (slackline) تاکنون با ثبت رکورد جهانی، موفقیتهای زیادی بدست آورده است.

فیث دکی نمونه ای از یک زن شجاع و بی محابا است که بعنوان بند باز اسلکلاین کار (slackline) تاکنون با ثبت رکورد جهانی، موفقیتهای زیادی بدست آورده است.در تازه ترین حرکت، زن 23 ساله بر فراز دره تکسان و روی دره 250 متری بندبازی خارق العاده ای را به صورت اسلکلاین انجام داد.(اسلکلاین طناب بازی بین دو سر کوه است که دهه 1970 در کالیفرنیا توسط علاقمندان ابداع شد.)
بونکر جنگ جهانی دوم در برلین و کلیسای 400 ساله لهستانی از جمله مکانهایی است که فیس با رفتن به آنجا و بندبازی کردن، شجاعت، هنر و خلاقیت خود را نشان داده است.
بعضی وقتها هم بد شانسی آورده منتها نه در هوا و هنگام بند بازی، بلکه روی زمین و در حالت عادی! (دستش سال 2009 شکسته است.)
یکبار دیگر هم در سال 2011 تاندن زانوی پایش پاره شد اما هیچ کدام از این حوادث از شجاعت وی برای بندبازی در ارتفاع کم نکرده است.
او رکورد جهانی را بعنوان بندباز زن در ارتفاع در اختیار دارد. رکورد 1200 متر بر فراز کوههای سوئیس و بندبازی روی طنابی به طول 80 متر را از آن خود کرده است.
فیث دکی می گوید همیشه خانواده اش از این موضوع نگران بوده اند ولی در طول 4 سال گذشته که بندبازی را به صورت حرفه ای دنبال می کند سعی کرده مدیریت ریسک انجام دهد.
او تاکنون بدون مشکل بندبازی های خود را انجام داده و می گوید کنترل و غلبه بر ترس را به خوبی فرا گرفته است.
فیث البته آموزش های خود را در ارتفاع ایمن انجام داده و همیشه با تمرین خود را آماده نگه می دارد.
























نظرات بینندگان