arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱

حضور سرزده رییس‌جمهور در منزل دو شهید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:
رییس‌جمهور پیش از ظهر روز جمعه همزمان با عید سعید قربان به صورت سرزده در منزل شهیدان محمود و داود عبداللهی حضور یافت و عید قربان را به والدین این شهیدان تبریک گفت.
محمود احمدی‌نژاد در فضایی عاطفی و صمیمی با والدین شهیدان عبداللهی به گفت‌وگو نشست و از رشادت و ایثار شهید محمود و داود عبداللهی و صبر و فداکاری والدین این شهیدان تجلیل و قدردانی کرد.
وی همچنین ضمن دلجویی و آگاهی از وضعیت زندگی و دغدغه‌های پدر و مادر این شهیدان برای آن‌ها و تمامی والدین شهدا، سلامتی و تندرستی آرزو کرد.
وی با بیان این‌که «از حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنان،انرژی و توان کسب می‌کنم» گفت: هر آن‌چه داریم مدیون شهدا و خون پاک آنان هستیم و راه شهدا راه خداست و عزت و سرافرازی کشور در پیگیری و حرکت در این راه است.
رییس‌جمهور همچنین با اشاره به استقامت و صبر والدین شهیدان گفت: بی‌تردید والدین شهیدان در اجر و ثواب فرزندان شهید خود سهیم هستند و چه بسا اجر بالاتری دارند؛ چراکه شهدا تربیت یافته در دامان پاک پدران و مادرانی مومن و الهی بوده‌اند که توانستند به این مرتبه دست پیدا کنند.
در این دیدار پدر و مادر شهید محمود و داود عبداللهی با ابراز خوشحالی فراوان از حضور رییس‌جمهور در منزل خود، در فضایی بسیار عاطفی و با محبت، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کردند
نظرات بینندگان