arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱

بازیکن پرسپولیس تا آستانه بازداشت پیش‌ رفت/ پولادی: خانواده‌ام چه گناهی کرده اند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهرداد پولادی پس از تعویض به سمت نیمکت ذخیره‌ها نرفت، بلکه یک راست وارد رختکن شد و با عصبانیت با مشت به شیشه رختکن زد و آن را شکست. این اتفاق باعث شد دست پولادی دچار جراحت شود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مهرداد پولادی پس از تعویض به سمت نیمکت ذخیره‌ها نرفت، بلکه یک راست وارد رختکن شد و با عصبانیت با مشت به شیشه رختکن زد و آن را شکست. این اتفاق باعث شد دست پولادی دچار جراحت شود. پس از این اتفاق ماموران نیروی انتظامی خواستند وی را بازداشت کنند اما با وساطت شیرینی، سرپرست پرسپولیس، فقط به صورتجلسه اکتفا کردند.

هواداران پرسپولیس پس از این تعویض علیه ژوزه شعار دادند و خواستار جدایی او از پرسپولیس شدند. در این هنگام علی کریمی نیز دوباره از سوی هواداران تشویق شد.

تماشاگران پرسپولیس پس از پایان بازی که از باخت تیم‌شان به شدت ناراحت بودند، تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه را شکستند و به سمت ژوزه که در حال ترک ورزشگاه بود پرتاب کردند.


پولادی: خانواده‌ام چه گناهی کرده اند؟

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازگشت به تهران تاندون دستم مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش انتخاب،‌ مهرداد پولادی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: وقتی می‌بازیم یعنی اینکه بازی خوبی نبوده است. من درباره این بازی در همین حد می توانم صحبت کنم.

پولادی درباره توهین تماشاگران تیم مس کرمان گفت: بر خلاف اخبار مطرح شده، قبل از بازی هواداران پرسپولیس بودند که مرا تشویق کردند نه تماشاگران حریف. بعد از شروع بازی هم شعارهای شدیدی علیه من از سوی تماشاگران تیم حریف سر داده شد. من می دانستم که آنها چنین کاری می کنند. حالا باید ببینیم کمیته انضباطی چه تصمیمی می گیرد.

وی افزود: هر چند که بارها اتفاق افتاده که علیه بازیکنان و مربیان شعارهایی سر داده شده اما با یک جریمه یک یا دو میلیون تومانی سر و ته قضیه جمع شده است. من درباره توهین‌ها به خودم نمی‌خواهم حرفی بزنم اما خانواده من چه گناهی کرده‌اند که باید این حرف‌ها زده شود؟

پولادی که درباره اینکه پس از تعویض چرا روی نیمکت ننشست گفت: اگر روی نیمکت می‌نشستم باید توهین‌ها را می‌شنیدم، به رختکن رفتم تا شنونده آن توهین ها نباشم و این موضوع هیچ ربطی به تعویض من نداشت. وقتی هم به رختکن رفتم چون استوک پایم بود، روی سرامیک رختکن سر خورده و دستم به شیشه اصابت کرد و به بیمارستان منتقل شدم. قرار است در بازگشت به تهران تحت عمل جراحی قرار بگیرم چون تاندون دستم آسیب دیده است.

نظرات بینندگان