arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱

توصيه باهنر به احمدي نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا باهنر با بيان اينکه رئيس جمهور به عنوان شخص دوم مملکت طبق قانون اساسي اختياراتي دارد که مي‌تواند از آن استفاده کند، گفت: البته از نظر شوراي نگهبان برداشت‌هاي آقاي احمدي نژاد درباره اينکه مي‌تواند به قواي ديگر اخطار دهد قابل قبول نيست.

به گزارش انتخاب به نقل از آريا، وي با بيان اينکه بازديد رئيس جمهور از زندان امري طبيعي است، يادآور شد: اما از آنجا که بعضي از آشنايان رئيس جمهور در اوين هستند اين شائبه ايجاد شد که شايد درخواست رئيس جمهور، سياسي باشد.

نماينده تهران تاکيد کرد: طبق قوانين کشور ملاقات با فردي که دوران مجازات خود را تحمل مي‌کند بايد با اجازه قاضي مربوطه انجام شود، يعني از نظر حقوقي در شرايطي که قاضي مربوطه اجازه ملاقات ندهد حتي اگر رئيس قوه قضائيه هم ورود پيدا کند نمي‌تواند نظري اعمال کند.

باهنر تصريح کرد: اما از نظر سياسي در شرايطي که رئيس قوه قضائيه پاسخ محرمانه اي به درخواست رئيس جمهور داده بود، رئيس جمهور با علني کردن موضوع، اتهاماتي را مطرح کرد، در اينجا اگر مشکلي هم وجود داشته باشد هيچ ترديدي وجود ندارد که مسئوليت آن به صورت مشترک بر عهده سران قواست.

وي، خطاب به رئيس جمهور، تاکيد کرد: با توجه به اينکه 7 الي 8 ماه بيشتر تا پايان کار دولت دهم باقي نمانده، رياست دولت هم با رعايت اصل تعامل، همت خود را بر اتمام کارهاي باقي مانده قوه مجريه بگذارد و از اين درگيري‌هاي غيرضروري که هيچ نفعي براي مملکت ندارد بپرهيزد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
4
واقعا" جناب آقاي باهنر استاد صحبت باتوجه به شرايط جهت حفظ منافعت هستي
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
3
آقای باهنر حرف تازه ای نزدی ،اینهارا که آقای لاریجانی در نامه اش گفته بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
3
آقای باهنر طبق قانون اساسی رئیس جمهور می تواند به سایر قوا اخطار قانون اساسی دهد شما چطور نماینده ای هستید که بند قانون را نمی دانید ؟
نظرات بینندگان