arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱

جزئیات 3 پرونده تعزیراتی در کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ، محمد حسن سرابیان در گفتگو با مهر، ماموران نیروی انتظامی گلوگاه شهیدزارعی همدان طی بازرسیهای خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع لوازم رایانه ای و پوشاک خارجی کشف و پرونده هایی در این رابطه تشکیل شد که با اعلام شکایت گمرک همدان پرونده های فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقردر گلوگاه شهید زارعی همدان ارجاع شد. شعبه یادشده با توجه به مستندات موجود در پرونده ها، متخلفین را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه جمعاً به پرداخت بیش از 40 میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جریمه 55 میلیونی قاچاقچیان کفش

همچنین در استان آذربایجان شرقی مقادیری کفش و البسه قاچاق که به نحو ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد و پرونده هایی در این رابطه در شعب تعزیرات حکومتی شهرستان تبریز مطرح شد و مورد رسیدگی قرار گرفت. 

پس از انجام تحقیقات لازم و طی مراحل قانونی با توجه به مستندات موجود در پرونده ها، شعب یادشده متخلفین راعلاوه بر ضبط کالای مکشوفه جمعاً به پرداخت بیش از 55 میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

تخلف یک شرکت تعاونی در خراسان شمالی

سخنگوی تعزیرات کشور اعلام کرد: حسب اعلام مأموران نیروی انتظامی مبنی بر عرضه 35 تن برنج پاکستانی سهمیه مرزنشینان توسط یک شرکت تعاونی در استان خراسان شمالی متخلف پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان تشکیل شد.

پس ازانجام تحقیقات لازم شعبه یادشده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و این شرکت را به 40 میلیون تومان جزای نقدی و ضبط کالا به نفع دولت محکوم کرد.

نظرات بینندگان