arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱

نوبت، به حذف "فراستی" هم رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کافه سینما نوشت: شب گذشته در برنامه هفت، دیگر خبری از مسعود فراستی هم در جلسه نقد نبود. و این در شرایطی است که منتقد حاضر در جلسه نقد فیلم "اختاپوس"، شکل نقد کردن فراستی را متعلق به اقلیت منتقدان دانست و این که حضور فراستی در برنامه هفت، باعث پایین آمدن شان منتقدان در میان مردم شده است.

خبرگزاری مهر (وابسته به حوزه هنری) ضمن استقبال از این اتفاق، تیتر یک‌اش را به این موضوع اختصاص داد و نوشت:

«حضور یکباره منوچهر اکبرلو و شاهین شجری کهن در برنامه شب گذشته هفت به عنوان منتقد، فضای همیشگی این برنامه را تغییر داد. زیرا این صندلی ثابت فقط تا کنون متعلق به فراستی بوده است. این احتمال را هم می توان در نظر گرفت که به دلیل انتقادهای فیلمسازان متعدد از لفظ تند فراستی، محمود گبرلو سردبیر برنامه تصمیم دارد در آینده از منتقدان سینمایی به صورت چرخشی در هفت استفاده کند.

عده‌ای از فیلمسازان و حاضران در برنامه هفت از حضور مستمر فراستی در برنامه هفت که فضای نقد سینمای ایران را مخدوش کرده است گله کرده بودند. این حرکت حتی اگر به تصمیم سردبیر این برنامه ارتباطی پیدا کند می تواند نوید بخش اتفاقات بهتر همراه با نقدهای اصولی تر و به دور از موضع‌گیریهای شخصی دراین برنامه باشد که حتی به فضای سینمای ایران نیز کمک کند.»

آخرین جلسه‌ای که مسعود فراستی در برنامه هفت حضور داشت، مربوط به بوسیدن روی ماه بود که میان او و کارگردان فیلم، همایون اسعدیان، بحث‌های تندی پیش آمد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
31
13
هر کسی حرف حق بزند حذف می شود ، حتی شما دوست عزیز !
فيلمرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
13
38
آخيش چقدر خبر خوبي بود اين آقا با زمين و زمان مشكل داشت حتي اگر بحث در مورد فيلم هاي مهم دنياي سينما هم مطرح بود ايشان به ارزش هاي نظام اشاره و فيلم مذكور را به اسرائيل و استكبار جهاني نسبت مي داد و آنرا فاقد ارزش هنري مي پنداشت بالاخره خيلي ها بايد آماده ي رفتن بشوند صبور باشيد!
نظرات بینندگان