arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱

کوثری: تصاویر پهپاد ایوب از پایگاه‌های حساس رژیم صهیونیستی در اختیار ایران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش العالم، اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا حزب الله هواپیماهایی پیشرفته تر از ایوب را دارد، اظهار داشت: حتما چنین چیزی وجود دارد؛ اما تا زمانی که حزب الله تشخیص نداده آن را اعلام نمی کند. علتش هم این است که این توانایی فراتر از اینها است. به همین دلیل است که می گوییم اگر اسرائیل بخواهد کوچک ترین اقدامی علیه ما انجام دهد، ما در محدوده سرزمینی به این رژیم پاسخ خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأیید تصویر برداری پهپاد ایوب از پایگاه‌های حساس رژیم اشغالگر و مخابره زنده این تصاویر، خاطرنشان کرد: این هواپیماها به صورت آنلاین تصاویر خود را ارسال می کنند، و هم اکنون تصاویر مناطق ممنوعه در اختیار ما است.

کوثری با اشاره به سابقه 30 ساله ایران در فناوری هواپیماهای بدون خلبان و استفاده از این گونه هواپیماها برای شناسایی در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: ما حتی توان ساخت هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت حمل سلاح را داریم . عملیات حزب الله می تواند باز هم تکرار شود ؛ مانند جنگ 33 روزه که رژیم اشغالگر باور نمی کرد حزب الله بتواند ناوچه این رژیم را منهدم کند.

وی افزود: ما همه فناوری‌هایی را که به لطف مهندسان خود به دست آورده ایم، هنوز اعلام نکرده ایم؛ و به موقع حتما از آنها استفاده خواهیم کرد و دشمنان خواهند دید که این توان بسیار بالاست.
نظرات بینندگان