arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱

پیشنهاد احمدی نژاد برای نجات از جهل مدرن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس‌جمهور در پیامی به کنگره بین‌المللی امام هادی(ع) گفت: تبیین و ترویج اندیشه‌های امام علی النقی(ع) برای نجات انسان‌ها از جهل مدرن ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام پیام دکتر محمود احمدی‌نژاد به کنگره بین‌المللی امام علی‌النقی (ع) که عصر امروز یکشنبه توسط مرتضی تمدن استاندار تهران در آیین تقدیر از برگزیدگان این کنگره قرائت شد، به شرح زیر است:

تبیین و ترویج اندیشه‌ها و فضائل امام علی‌النقی (ع) در روزگاری که جاهلیت مدرن، حقایق اسلام ناب را نشانه رفته است، امری ضروری می‌باشد. تهاجمات فرزندان شیطان به فرهنگ الهی و انسانی اهل بیت (ع) ادامه دارد و مسوولیت پیروان راستین مکتب علوی برای نجات انسان‌ها از جهل و التقاط تحمیل شده به آن‌ها سنگین است.

برگزاری کنگره بین‌المللی امام علی‌النقی (ع) فرصت بزرگ و مبارکی برای شناساندن اندیشه‌های نورانی و انسان‌ساز اهل بیت (ع) به تشنگان حقیقت اسلام است.

حضرت امام هادی (ع) در شرایط دشواری که اختناق عباسیان بر ایشان تحمیل کرده بود، افزون بر اعمال ولایت دینی، آثار دینی و آموزه‌های فرهنگی فراوانی به جامعه اسلامی، بلکه به جامعه بشری ارائه کرده است که «رساله فی الرد علی الجبر و التفویض» و «زیارت جامعه کبیره» به عنوان یک دوره امام شناسی ژرف یادگار آن امام با فضیلت است.

ضمن تبریک و تهنیت سالروز میلاد دهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) از همه برگزارکنندگان کنگره بین‌المللی امام علی النقی (ع) و مشارکت هنرمندان، نویسندگان و شاعران در این رویداد مهم و آگاهی بخش تقدیر می‌کنم و توفیق همگان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (ع) از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
1
6
ميشه به جاي راه حل نجات از جهل مدرن ، نجات از گراني راه حل بديد
نظرات بینندگان