arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱

شانتاژ خبری آذربایجان درمورد یک ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اداره مرزبانی جمهوری آذربایجان از زخمی شدن یک تبعه ایرانی در درگیری مرزبانان این کشور با یک گروه قاچاقچی مسلح که قصد داشتند وارد خاک جمهوری آذربایجان شوند، خبرداد.

به گزارش انتخاب به نقل از عصرامروز، سرویس مطبوعاتی مرزبانی جمهوری آذربایجان روز یکشنبه اعلام کرد‏: ساعت یک و‏۳۰‏ دقیقه بامداد روز گذشته این گروه قاچاقچی مواد مخدر مسلح قصد داشتند از منطقه جلیل آباد در جنوب این کشور وارد خاک آذربایجان شوند که با آتش مرزبانان آذری مجبور به فراربه طرف خاک ایران شدند‏.

بر اساس این گزارش، در درگیری مسلحانه مرزبانان آذری با این گروه مسلح قاچاقچی مواد مخدر، یک تبعه ایرانی به نام «علی قربان‌وند» ‏۲۱‏ ساله زخمی شد که بلافاصله برای انجام مداوا، توسط نیروهای آذری به بیمارستان بیله‌سوار منتقل شد‏.

اداره مرزبانی جمهوری آذربایجان در این گزارش تصریح کرده است‏: با اعزام یک گروه از پزشکان بیمارستان باکو به بیله سوار، حال عمومی این تبعه ایرانی رضایت بخش اعلام شده است‏.

طبق این گزارش، در محل درگیری این گروه مسلح در منطقه جلیل آباد جمهوری آذربایجان، مقادیری اسلحه و مهمات توسط نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان کشف و ضبط شده است‏.

بر اساس این گزارش، اداره مرزبانی جمهوری آذربایجان در بیله سوار در اعتراض به ورود این گروه مسلح به داخل خاک جمهوری آذربایجان، اعتراض کتبی خود را به مرزبانی اصلاندوز ایران اعلام کرده است‏.

یاد آور می‌شود، این خبر اداره مرزبانی جمهوری آذربایجان روز یکشنبه در خبرگزاری‌ها و سایت خبری این کشور بازتاب گسترده‌ای داشت‏.
نظرات بینندگان