arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۱

مایلی‌کهن: اعتباری ندارم که زیر سوال برود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی جدید استیل آذین گهر دورود گفت: هرگز از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده‌ام و مسئولیت باخت امشب را نیز می‌پذیرم.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محمد مایلی کهن پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: در این بازی خوب نبودیم ولی تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم. ضمن اینکه به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم به نظرم این تیم مشکلات زیادی دارد و اگر امروز بازیکنان ما به اندازه خودشان ظاهر می‌شدند می‌توانستند استقلال را اذیت کنند. به هر حال همه در باشگاه ما تلاش می‌کنند ولی کار فوق‌العاده سخت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب گهر را در این بازی خودش چیده است یا خیر گفت: من دیروز سر تمرین بودم و بیشتر زحمات را آقای پورمند کشیده است. او به تیم آشناتر بود و ترکیب را چید اما من هم نظراتم را گفتم. من هرگز از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکردم و اصلا مسئولیت باخت امشب هم بر گردن من است.

مایلی کهن ادامه داد: من مانند مربیانی نیستم که پیش از قرارداد بگویم تیم پتانسیل بالایی دارد و وقتی قرارداد بستم حرف‌هایم را فراموش کنم. کار ما فوق‌العاده سخت است اما نیاز داریم که به یکدیگر کمک کنیم و با اضافه کردن چند بازیکن در تقویت تیم بکوشیم.

سرمربی جدید استیل آذین گهر دورود درباره برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی هم گفت: این کار یکی از اشتباهاتی بود که مسئولان ورزش ما مرتکب شدند. در گذشته وقتی در همین ورزشگاه آزادی تا زانو در برف فرو می‌رفتیم بازی می‌کردیم ولی ورزشگاه دورود اینقدرها هم مشکل ندارد. من نمی‌گویم که صددرصد کامل است اما می‌شد بازی را در آن برگزار کرد. مطمئن باشید که در نیم‌فصل دوم در این زمینه مشکلات زیادی خواهیم داشت.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که از چه زمانی روی نیمکت می‌نشیند و آیا نگران نیست که با حضور در گهر اعتبارش خدشه‌دار شود گفت: از بازی بعد روی نیمکت می‌نشینم و درباره سوال دوم‌تان هم باید بگویم که من اعتباری ندارم که زیر سوال برود!
نظرات بینندگان