arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۸۹

حضور شهره آغداشلو در یک فیلم با موضوع فعالیت هسته‌ای ایران

موسسه کلاریون که پیش از این مستند «جهاد سوم» و «اُبسشن» (جنگ اسلام رادیکال با غرب) را ساخته بود، مستند جدید خود به نام «ایرانیوم» که نام آن از ایران و اورانیوم گرفته شده است، را با استفاده از شهره آغداشلو روایت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پارس توریسم نوشت:

شهره آغداشلو که پیش از این در فیلم‌های ضدایرانی از جمله «سنگسار ثریا میم» و «سریال ۲۴» ایفای نقش کرده است، این بار مستند «ایرانیوم» را که توسط صندوق کلاریون برای اثبات تهدید هسته‌ای ایران ساخت شده است، روایت می‌کند.

موسسه کلاریون که پیش از این مستند «جهاد سوم» و «اُبسشن» (جنگ اسلام رادیکال با غرب) را ساخته بود، مستند جدید خود به نام «ایرانیوم» که نام آن از ایران و اورانیوم گرفته شده است، را با استفاده از شهره آغداشلو روایت می‌کند.

شهره آغداشلو ،راوی مستند «ایرانیوم»، در پی اجرای پروژه «ایران هراسی و اسلام هراسی»، پیش از این در فیلم‌های «سنگسار ثریا میم» ، «سریال ۲۴» ، «خانه صدام» و «خانه‌ای از شن و مه» ایفای نقش کرد. وی در مصاحبه اخیرش با شبکه بی‌بی‌سی، فیلم «ثریا میم» را الگویی برای جریان فشار جهانی بر سر پرونده سکینه آشتیانی توصیف کرد.

وی که قبل از بازیگری در آمریکا، می‌خواست خبرنگار و فعال حقوق زنان شود، پس از بازی در فیلم «سنگسار ثریا میم»، مواضع محکمی را در قبال سنگسار گرفت.

موسسه کلاریون که از آغداشلو برای روایت مستند ضد ایرانی ایرانیوم بهره جسته است، قصد دارد چند روز دیگر این مستند را به نمایش عمومی درآورد.

نظرات بینندگان