arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۱

ویسی استعفا داد ، باشگاه نپذیرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان گفت: با استعفای ویسی مخالفت و از او صددرصد حمایت می‌کنیم.

به گزارش انتخاب ، محمد جمشیدی در گفت‌وگو با فارس درباره شکست 6 بر صفر پیکان برابر پرسپولیس گفت: فوتبال همین است و شیرینی و تلخی دارد. روزی شما می‌برید و روزی می‌بازید. وقتی سررشته تیم گم می‌شود چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: مربی نمی‌خواهد این اتفاق رخ دهد اما یک نقطه کوری در تیم است که چنین نتایجی رخ می‌دهد. در دفاع مشکل داریم و باید این مسئله را حل کنیم. تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان تصریح کرد: بازیکنان جوان هیچ موقع دنبال باخت نیستند. آنها سرشان را برای تیم می‌دهند. زمانی که بازیکنی از لحاظ مالی با شرایط پایین به تیم می‌آید نمی‌خواهد تیمش شکست بخورد اما وقتی یک گل خورده می‌شود تیم کم‌کم وارد حاشیه و مشکل‌ساز می‌شود. شاید علت این امر، بی‌تجربگی بازیکنان باشد. زمانی که فشار به بازیکنان وارد می‌شود آنها گل‌های بیشتری دریافت می‌کنند. ما هم از این مسئله ناراحت هستیم.

جمشیدی در مورد استعفای ویسی پس از بازی به فارس گفت:  ویسی عصبانی و ناراحت بوده و چنین موضوعی را گفته است. این موضوع نشان می‌دهد او یک مربی حرفه‌ای است. هیئت مدیره باشگاه در مورد انتخاب خود مطمئن است و صد در صد از ویسی حمایت می‌کنیم.

وی افزود: پس از بازی با ویسی صحبت کردم. او این کار را انجام داده تا دست هیئت مدیره باز باشد. برخی مربیان هستند که با این که شکست می‌خورند از تیم نمی‌روند تا اخراج شوند و تمام پول خود را بگیرند اما ویسی چنین اخلاقی ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان با اشاره به سالم و کم‌هزینه بودن ویسی، تصریح کرد: ویسی مربی جوان و با انگیزه‌ای است و با این خصوصیات باید مورد حمایت قرار بگیرد. به عنوان رئیس هیئت مدیره اعلام می‌کنم قاطعانه از او حمایت می‌کنم و می‌دانم سایر اعضای هیئت مدیره نیز از او حمایت می‌کنند.

جمشیدی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان پیکان به علت این شکست جریمه می‌شوند، اظهار داشت: چنین چیزی وجود ندارد. ما در موقعیت خطر نیستیم. یک بازی کمتر داریم و در رده چهاردهم هستیم. می‌خواهیم حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهیم. هم از تیم و هم از ویسی حمایت می‌کنیم و همه می‌دانند هیئت مدیره پیکان با یک اتفاق تغییراتی را انجام نمی‌دهد.

وی افزود: روز یکشنبه جلسه کمیته فنی را برگزار می‌کنیم تا درباره نقاط ضعف تیم تصمیم بگیریم. در دفاع مشکل داریم و اگر نیاز باشد برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم.
نظرات بینندگان