arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۱

امواج سندی ، کمپین رامنی را به لرزه انداخت

میت رامنی سال گذشته گفته بود که به باور او بودجه «اداره فدرال مدیریت حوادث غیرمترقبه آمریکا» باید کاهش یابد و وظایف اصلی این اداره به حکومت‌های محلی ایالت‌ها و به بخش خصوصی واگذار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کمتر کسی تصور می کرد امواج توفان سندی راه اوباما را برای رسیدن به کاخ سفید هموار کند. البته این اتفاق بیش و پیش از آنکه مدیون اقدامات اوباما در مدیریت بحران باشد ، به اظهار نظر سال گذشته نامزد جمهوری خواهان باز می گردد که اگر وی در مقام ریاست جمهوری آمریکا بود فاجعه اخیر پیامدهای هولناکتری را برای اهالی ایالت های شرقی آمریکا بدنبال داشت.

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب" ، میت رامنی سال گذشته گفته بود که به باور او بودجه «اداره فدرال مدیریت حوادث غیرمترقبه آمریکا» باید کاهش یابد و وظایف اصلی این اداره به حکومت‌های محلی ایالت‌ها و به بخش خصوصی واگذار شود.

وب‌سایت خبری «هافینگتون پست» هم خبر داد که میت رامنی روز سه‌شنبه از پاسخ دادن به پرسش خبرنگاران در مورد دیدگاه خود نسبت به اختیارات اداره یادشده خودداری کرده است.

شاید همین اشتباه محاسباتی رامنی ، با توجه به مواجهه ملموس مردم با تبعات آن وی را از راهیابی به کاخ سفید بازدارد و اوباما را که در رقابتی تنگاتنگ با رامنی در حرکت بود بیش از پیش به انتخابات هفته آینده امیدوار کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خواننده انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
56
9
اینها مهم نیست یک چیز میگم واسه اینکه بدونیم چقدر واسه ما ایرانیها اوباما و نتانیاهو فیلم بازی کردن که انگار با هم اختلاف نظر نسبتا زیادی دارن و حمله به ایران جدیه همه میدونیم که بدون اجازه صهیونیستا تو امریکا کسی ابم نمیتونه بخوره چه برسه رییس جمهور بشه حالا خواهید دید که اوباما دوباره انتخاب میشه و ثابت میشه که اختلاف اوباما و نتانیاهو یک نمایش بود برای ایران و جنگ با ایران هم یک نمایش بود و هست و اصلا موضوع چیز دیگه ای هست و نقشه های شوم دیگه ای برای ما کشیدند اونهم نه نظامی بلکه سیاسی چون امریکا الان اصلا توان جنگ گسترده ای را نداره چون فقط این جنگ با ایران نیست بلکه با قدرتهای اقتصادی و نظامی مثل چین و روسیه هست که در کنار ایران هستند و ایران برای اونها بسیار مهمه نمونه کوچیکش در حمایت از سوریه میشه دید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
ببخشید نتوانستم بیش از یک منفی بدهم
m
| UNITED STATES |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
اگه به هوای اینی که روسیه تو جنگی به دادمون برسه بهتره بری تاریخو یک مروری بکنی دوست عزیز!!
نظرات بینندگان