arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

آتش سوزی در یک ساختمان 4طبقه مسکونی جنوب پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در پارکینگ یک ساختمان که از آن با کاربری مسکونی استفاده می‌شد، خبر داد.

به گزارش انتخاب ، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با  ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در ساعت 11:53 روز جمعه، وقوع یک حادثه آتش‌سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 67، 1 و 5 را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر، پل امیربهادر اعزام کرد.


وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که پارکینگ یک ساختمان مسکونی چهار طبقه که از آن با کاربری مسکونی استفاده می‌شد، دچار آتش‌سوزی گسترده شده است.
 
ملکی با بیان اینکه سه تن از ساکنان این ساختمان که یک زن جوان، پیرزنی مسن و کودکی خردسال بودند، در طبقات بالایی در محاصره دود قرار گرفته بودند، اظهار کرد: آتش‌نشانان در گام نخست، اقدامات خود برای نجات جان این افراد را آغاز کردند و هر سه تن را که دچار دودزدگی شده‌ بودند، به بیرون از ساختمان و هوای آزاد منتقل کردند.

به گفته وی، خوشبختانه نیازی به اعزام این سه تن به اورژانس نبود.

ملکی اضافه کرد: پس از نجات این افراد، آتش‌نشانان عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند و پس از مدت کوتاهی شعله‌های آتش در طبقه همکف را مهار کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه هم‌اکنون تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق و انجام عملیات لکه‌گیری، دود را از ساختمان خارج کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.
نظرات بینندگان