arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۱

روند نزولی قیمت طلا و ارز تداوم می‌یابد

یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت سکه و طلا در کشور کاهش جهانی قیمت آن بود که قیمت سکه با 250 هزار تومان کاهش به یک میلیون و 260 هزار تومان رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به اینکه روند نزولی قیمت طلا و ارز تداوم دارد، گفت: قیمت سکه در بازار فعلی واقعی است.

به گزارش انتخاب ، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه  متغیر نرخ ارز عامل اصلی نوسان قیمت سکه و طلا در بازار است ،  اظهار داشت: قیمت جهانی ارز و نرخ اونس جهانی طلا عامل تعیین کننده قیمت سکه و ارز است.

وی ادامه داد: قیمت ارز در کشور با توجه به شرایط تحریم ، مرکز مبادلات ارزی و عوامل بیرونی متغیر است؛ طی چند هفته اخیر با راه‌اندازی مرکز مبادلات ارزی از التهابات این بازار کاسته شد، به نوعی که قیمت ارز در کشور به سمت ثبات و کاهش رفته است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با تاکید بر اینکه مرکز مبادلات ارزی تا این لحظه در ثبات بازار موفق عمل کرده است، گفت: نرخ ارز همچنین به همراه قیمت جهانی آن کاهش و همچنین قیمت طلا با توجه به سیاست انبساطی اقتصاد آمریکا و رکود اقتصادی و همچنین کاهش تقاضا طی یک ماه اخیر موجب افت 3.5 درصدی قیمت جهانی طلا شد.

کشتی آرای افزود: یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت سکه و طلا در کشور کاهش جهانی قیمت آن بود که قیمت سکه با 250 هزار تومان کاهش به یک میلیون و 260 هزار تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: قیمت سکه در بازار فعلی واقعی است.

کشتی آرای با اشاره به روند قیمت اونس طلا در جهان تصریح کرد: اونس جهانی تابع چند عامل اصلی است که یکی از آنها قیمت‌های ارزی و دیگری قیمت‌های مقطعی در بازار است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
4
ای کاش مردم طلا نخرند ای کاش عروسها هوای داماد ها را داشته باشند ای کاش.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
5
چون ریال ارزشش نصف شده قیمت سکه واقعی شده؟

احتمالا وقتی ارزش ریال ده برابر کاهش پیدا کنه قیمت سکه خیلی خیلی واقعی میشه!
نظرات بینندگان