arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۱

محمد بنا:برای فرنگی‌کاران نقشه دارم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش  مهر، اظهارات محمد بنا در نخستین روز از اردوی تیم ملی خطاب به فرنگی کاران در نوع خود بسیار جالب و روحیه بخش بود. وی پیش از آغاز تمرینات اردوی تیم ملی، تمامی مربیان و اردونشینان را گردهم آورد و به دلایل غیبت و حضور مجددش در عرصه تیم ملی اشاره کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی رو به تمامی اردونشینان گفت: مطمئنا کار ما نسبت به گذشته بسیار سخت تر شده، چرا که همه کشتی فرنگی ایران را به چشم تیم قهرمان المپیک لندن می نگرند و مطمئنا توقع و انتظارات مردم از فرنگی کاران بسیار بیشتر شده است. همین موضوع مسئولیت تمامی ما را سنگین خواهد کرد که مطمئنا باید با تلاش و همت بیشتر ما همراه شود.

وی افزود: هدف گذاری ما برای ۴ سال دیگر و المپیک بعدی است. در نتیجه باید از هم اکنون که نخستین روز از اردوهای آماده سازی تیم ملی است باید با برنامه و جدیت وارد عمل شویم. من برای تمامی فرنگی کاران تیم ملی برنامه و نقشه خاصی دارم که شما هم به عنوان اردونشینان باید با دقت پا به پای برنامه های کادر فنی پیش روید.

محمد بنا تصریح کرد: به تمامی شما قول می دهم اگرفعل خواستن صرف کنید و با انگیزه وارد میدان شوید، افول و سقوطی در کار نخواهد بود و می توانیم موفقیت های اخیر خودمان را حفظ و تکرار کنیم. هر چند باید در این راه با عشق و علاقه تلاش کنید و تمامی ریزه کاری های کشتی را جدی بگیرید. ما برای هر کدام از میادین آتی نظیر رقابتهای جام جهانی، جام یادگار امام و همچنین تورنمنت های بین المللی برنامه و نفرات خاصی را در نظر داریم که باید یک به یک این برنامه ها را اجرایی کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به جدایی برخی مربیان از کادر فنی نیز اشاره کرد و گفت: هیچگاه زحمات مربیانی همچون جمشید خیرآبادی و ناصر نوربخش که در طول این راه پر فراز و نشیب با ما همراه و همکار بودند را فراموش نخواهیم کرد، چرا که این مربیان و حتی مربیان سازنده دیگر نیز زحمات زیادی برای کشتی فرنگی کشیدند، ولی سرانجام مسیر ما از یکدیگر جدا شد. البته ما در نهایت با عشق و علاقه به کارمان به یک سرچشمه خواهیم رسید که آن هم موفقیت و اعتلای کشتی است.

وی در خاتمه به اهمیت رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۳ تهران اشاره کرد و افزود: تیم کشتی فرنگی ایران در سه دوره قبلی رقابتهای جام جهانی، عنوان قهرمانی را کسب کرده و امسال نیز همه از ما انتظار قهرمانی در کشور خودمان را دارند. در نیجه باید با تمام وجود تلاش کنیم تا بتوانیم بار دیگر به این عنوان دست یابیم.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از المپیک ۲۰۱۲ لندن از روز ۱۰ آبان ماه در خانه کشتی تهران آغاز شده که تا روز ۲۴ آبان ماه بطول می انجامد. محمد بنا نیز بامداد امروز شنبه تهران را به مقصد اسپانیا ترک کرد تا از مرخصی ۱۵ روزه اش استفاده کند.
نظرات بینندگان