arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۱

تصادف در شرق کرمان 7 کشته برجای گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بخشدار گنبکی ریگان گفت: بر اثر تصادف در محور ریگان - ایرانشهر هفت سرنشین یک خودروی پژو کشته و راننده کامیون نیز مجروح شد.

به گزارش انتخاب ، مصطفی زینت بخش در گفتگو با مهر اظهارداشت: این حادثه شب گذشته در محور ریگان - ایرانشهر در سه راهی میراباد امام قلی رخ داد که علت تصادف بی توجهی راننده سواری اعلام شده است.

زینت بخش افزود: به علت نبود پاسگاه پلیس راه در این محور خطرناک آمار تصادفات در این شهرستان افزایش یافته است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پاسگاه پلیس راهی در چندین کیلومتری این شهرستان در شهرستان همجوار راه اندازی شده متاسفانه این محور را نمی تواند پوشش دهد و در تصادف دیشب نیروهای امدادی بعد از 45دقیقه به محل حادثه رسیدند.

بخشدار گنبکی ریگان افزود: با توجه به اینکه تعدادی کد جهت راه اندازی اورژانس جاده ای در محور ریگان ایرانشهر مصوب شده خواستار راه اندازی هرچه سریعتر این اورژانسها در این محور شد.

زینت بخش گفت: با توجه به تکرار چنین حوادث مرگبار و تلخ در این شهرستان خواستار پیگیری و نظریه کارشناسی در خصوص کاهش تصادفات در این محور اصلی و محورهای روستایی شهرستان هستیم.

شهرستان ریگان با توجه به اینکه در محور ترانزیت ریگان - چابهار قرار دارد و دارای 75کیلومتر راه اصلی و160کیلومتر راه فرعی است متاسفانه فاقد پاسگاه پلیس راه می باشد.
نظرات بینندگان