arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

لاریجانی: رهبری دستوری درباره سوال از رئیس‌جمهور نداده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ دستوری از رهبری معظم انقلاب در این زمینه‌ها (طرح سؤال) به مجلس ارائه نشده است و انتصاب اعمال فردی ما به رهبر انقلاب کار درستی نیست و اثرات سوء زیادی دارد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، عوض حیدرپور نماینده شهررضا در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری گفت: هیئت رئیسه قسم خورده رعایت عدالت را کند اما بنده دوبار درخواست تذکر داشتم اما آقای دهقان اجازه تذکر ندادند.

وی در ادامه با اشاره به طرح سؤال از رئیس جمهور گفت:‌من به عنوان نماینده سؤال کننده و نماینده طرح سؤال از رئیس جمهور اعلام می‌کنم که رئیس مجلس در اجرای درخواست نمایندگان مجلس تخلف کرده است.

وی افزود: برخی آقایان که نمی‌خواهم اسمشان را ببرم از رهبری برای منتفی شدن طرح سؤال هزینه می‌کنند در حالی که ما به حضرت آقا ارادت می‌کنیم و فرمایشات ایشان را روی چشم می‌گذاریم اما آقا درباره طرح سؤال بحثی نفرمودند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر حیدرپور گفت: بنده تخلفی در اجرای قانون نکرده‌ام. هفته گذشته مجلس تعطیل بود و نمی‌توانستیم در جلسه طرح سؤال را قرائت کنیم.

وی گفت: هیچ دستوری از رهبری معظم انقلاب در این زمینه‌ها (طرح سؤال) به مجلس ارائه نشده است و انتصاب اعمال فردی ما به رهبر انقلاب کار درستی نیست و اثرات سوء زیادی دارد.

لاریجانی گفت: اگر رهبر معظم دستوری داشته باشند و به ما بگویند ما آن را به نمایندگان اعلام می‌کنیم اما در این مدت‌ها بنده هیچ دستوری از رهبر انقلاب در مجلس دریافت نکرده‌ام.

نظرات بینندگان