arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

واژگونی مینی‌بوس در اتوبان قم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در اتوبان قم ـ تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 23 نفر مجروح شدند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مهدی فراهانی با بیان اینکه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تلاش کرده است به صورت کامل شهر، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی را زیر پوشش امدادی قرار دهد، اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته حوادثی در سطح جاده و روستاهای اطراف استان قم رخ داد که ماموران اورژانس 115 با حضور به موقع توانستند در محل حادثه به مجروحان امدادرسانی کنند.

وی با تبیین حوادث شاخص این مدت تصریح کرد: بنا بر تماسی که با مرکز اورژانس 115 برقرار شد، واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در کیلومتر یک اتوبان قم – تهران گزارش شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از اعلام این گزارش به سرعت هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و 23 مجروح این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی افزود: بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو  پراید با یک دستگاه خودرو پژو با یک عابر پیاده در روستای وشاره یک نفر دچار حادثه شد که با یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافت.

فراهانی از سقوط یک نفر در روستای تینوج خبر داد و گفت: پس از حضور ماموران امدادی اورژانس 115 مجروح این حادثه به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه سقوط دو نفر از موتور در حال حرکت خبر داد و اذعان کرد: این حادثه در کمربندی امام علی (ع) رخ داد که مجروحان حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

واژگونی پراید جان کودک سه ساله را گرفت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به واژگونی پراید در کیلومتر 40 اتوبان قم - تهران اشاره و بیان کرد: در این حادثه کودک سه ساله به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده جان باخت و دو نفر دیگر مجروح شدند که برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سرعت بالا و خواب آلودگی در جاده‌ها حادثه می‌آفریند، تصریح کرد: واژگونی پراید در جاده قمرود دو مصدوم بر جای گذاشت که ماموران امدادی اورژانس 115 پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان حادثه را با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل کردند.

فراهانی ادامه داد: یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو در میدان امام حسین (ع) به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند.

وی از دیگر حوادث شاخص این مدت را واژگونی پیکان در جاده اراک عنوان و ابراز داشت: این حادثه که بعد از امام‌زاده جعفریه به سمت سلفچگان رخ داد موجب شد سه نفر مجروح شده و یک نفر کشته شود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو سواری را از دیگر حوادث این مدت ذکر و خاطرنشان کرد: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.
نظرات بینندگان