arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

سازمان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: میلیاردها تومان از ارز مرجع سوء استفاده شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سازمان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ایران می گوید شرکت های وارد کننده مواد اولیه و کالا، از بهمن ماه سال ۹۰ تاکنون  ۱۱۷ میلیارد تومان از ارز مرجع دولتی سوء استفاده کرده اند.

مجتبی قاسمی، مدیر کل بازرسی ویژه این سازمان به ایرنا گفته است که بیش از ۱۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان این رقم، به چهار شرکت بزرگ وارد کننده خودرو مربوط می شود.

او از تشکیل پرونده های تخلف متعدد برای واردکنندگان مواد غذایی، دارو، قطعات ماشین آلات، لاستیک خودرو، کاغذ و غیره خبر داده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
وقتی رانت ایجاد میشود خوب استفاده میشود ...شما نرخ ارز را 1226 و مبادله ای را 2500 تومن در نظر گرفته ای همین میشود رانت و کنترل و نظارت و هزار داستان که سالها زمان می برد و درآمد هنگفت برای دولت ..بیچاره مصرف کننده نهایی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
پس چه کسی باید جلو این سوء استفاده ها و فسادها و رانتخواری ها بگیرد ؟؟؟؟ اگر نمیتوانند از مردم کمک بخواهند تا دفتر و دستک و تبار و دودمان آنها را بباد دهند !!!
lila
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
3
در حالی که اخبار صداوسیما پراست از قصه های تکراری هزاران مشکل سیاسی و اقتصادی در اقصی نقاط دنیا، ما به جائی رسیده ایم که دیگر شنیدن اخبار اختلاس های میلیاردی و سوء استفاده های تریلیاردی و حق مردم را ناحق کردن برایمان عادی شده و اگر یک روز از این اخبار نشنویم، مثل این است که چای ننوشیده ایم!
نظرات بینندگان