arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۱

زمین‌های «مختارنامه» در تصرف مالکان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو سوم زمین‌های سریال «مختارنامه» توسط مالکان آن تصرف شد.

در حالی که بحث برای خرید زمین‌هایی که دکورهای «مختارنامه» در آن ساخته شده، از سوی سازمان صدا و سیما همچنان وجود دارد و معاونت مالی سازمان نیز این مساله را در دستور کار خود قرار داده، روز گذشته (دوشنبه) صاحبان زمین‌های «مختارنامه» با لودر وارد محوطه‌ی زمین‌ها شدند و به بهانه‌ی انجام فعالیت‌های کشاورزی، بخش‌های خارج از دکور را که دو سوم زمین را شامل می‌شود، تصرف کردند.

محمود فلاح، تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» در گفت‌وگویی به خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا توضیح داد: زمانی که صاحبان با لودر وارد محوطه شدند، سعی کردیم با آنها صحبت کنیم تا آنها که مدت زیادی صبر کرده‌اند کمی دیگر هم تامل کنند تا تکلیف زمین‌ها مشخص شود. حتی امام جمعه احمدآباد هم وارد مذاکره شد اما آنها قبول نکردند و با لودر بخش‌های خارج از دکور را به بهانه‌ی اینکه می‌خواهند در آنجا کشاورزی کنند، تصرف کردند.

او ادامه داد: صاحبان زمین این اقدام را صورت جلسه کردند اما من و نماینده سازمان که در آنجا حاضر بود، صورت‌ جلسه را امضاء نکردیم. حتی در صورت‌جلسه برای سازمان صدا و سیما، شرط گذاشته بودند اگر بعد از تاسوعا و عاشورا دکورها خریداری نشوند بخش دکور را نیز تصرف خواهند کرد.

فلاح اضافه کرد: کاری که آنها کردند رفتار خوبی نبود. همه‌ی حرف من این بود آنها که این قدر صبر کرده بودند 10 روز دیگر صبر کنند چرا که من می‌دانم معاونت مالی سازمان هم با خرید دکورها موافقت کرده، ولی آن‌ها در جریان یک لجبازی که وکیل صاحبان زمین به آنها می‌گفت حکم را اجرا کنند، حکم را نیز اجرا کردند و خودشان هم صورت‌جلسه را امضاء کردند. آنها حتی تهدید کردند سازمان باید اجاره عقب افتاده را نیز بپردازد.
نظرات بینندگان